tromaktiko: "Wind"δεν ξερουν τι τους γινεται

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

"Wind"δεν ξερουν τι τους γινεται



Kαλησπερα..θα ηθελα να αναφερθω σε μια εταιρεια η οποια απο την πρωτη στιγμη δεν μου γεμισε το ματι...

ειχα κανει συνδεση για καταστημα στην tellas-wind και μετα απο λιγους μηνες αποχωρησα απο την εταιρεια και πηγαμε με τους πρωην συναιτερους μου να κανουμε αλλαγη ονοματος στην συνδεση και να αναλλαβουν το χρεος αυτοι...
ολα τα χαρτια κανονικα,σφραγιδες ολα...ελα ομως που δεν εστειλαν οι εξυπνοι υπαλληλοι το φαξ στην αθηνα για να σταματησουν να ενοχλουν εμενα....
παει αυτο...
μετα απο ενα χρονο το μαθαινω εγω οτι δεν εχει γινει η μεταφορα και ετσι λοιπον κανονησα μονος μου τον διακανονισμο αφου εφαγα 1 χρονο επιπλεον την συνδεση χωρις να με ενημερωνει κανεις οτι κυρει μου,,,,χρωστατε τοσα και τοσα....
και αφου λοιπον εχω κανει τον διακανονισμο...με παιρνουν σημερα τηλεφωνο απο το νομικο τμημα και μου λενε να αποπληρωσω ολο το ποσο....
ειναι δυνατον??χαρτια εχω στα χερια μου με τον διακανονισμο...και αποδειξεις με τις δοσεις...δηλαδη κανουν οτι γουσταρουν??
μακρυα ...οσο πιο μακρυα γινεται
ANAΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!