Υπενθυμίζεται ότι η ΕΘΕΛ ΑΕ είναι ΔΕΚΟ και ο μέσος ετήσιος μισθός των εργαζομένων της είναι 37.021 € (χωρίς να περιλαμβάνονται σε αυτό το ποσό οι εργοδοτικές εισφορές και οι λοιπές παροχές)
Το συνολικό κόστος μισθοδοσίας των εργαζομένων στην ΕΘΕΛ ΑΕ για το 2009 ήταν 321.567.000 €, ενώ τα συνολικά έσοδα της εταιρείας την ίδια χρονιά ήταν μόλις 196.085.000 € εκ των οποίων εσόδων τα 75.229.000 € ήταν επιχορηγήσεις που πλήρωσε από την τσέπη του ο απλός Έλληνας φορολογούμενος.
Το τελικό οικονομικό αποτέλεσμα του 2009 ήταν ότι η ΕΘΕΛ ΑΕ μπήκε μέσα 316.383.000 €.
Πέστε μου πια ιδιωτική εταιρεία που θα λειτουργούσε με τα οικονομοτεχνικά αλλά και τα ποιοτικά, (όσοι έχουν χρησιμοποιήσει αστικές συγκοινωνίες πολιτισμένων κρατών ξέρουν), κριτήρια που λειτουργεί η ΕΘΕΛ ΑΕ και δεν θα έκλεινε μέσα σε δυο χρόνια.
Αλλά σε αυτόν τον σάπιο δημόσιο τομέα της χώρας μας, και οι πιο απίθανες συμπεριφορές μας φαντάζουν φυσιολογικές πια.
Ελπίζω ότι ως ελάχιστη «δικαίωση» του Έλληνα φορολογούμενου, θα παρακρατηθεί από τον μισθό των εργαζομένων της ζημιογόνου ΔΕΚΟ ΕΘΕΛ ΑΕ ποσό αντίστοιχο από την αποχή τους από την εργασία, και δεν θα πληρωθούν και την στάση εργασίας από το υστέρημα εργοδότη τους - του Έλληνα πολίτη- , τον οποίο τιμωρούν αφήνοντας τον να μετακινείται με τα πόδια (που λεφτά για ταξί αυτήν την εποχή).
http://naftikos.blogspot.com/2010/10/18.html