οι συμμετέχοντες στο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων Ράλλυ αγωνίστηκαν μόνο στο πρώτο πέρασμα των ειδικών.
Από την πρώτη στιγμή, οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ», με το Mitsubishi Lancer EVO IX, έκαναν γνωστές τις διαθέσεις τους: κέρδισαν και τις τρεις ε.δ. του πρώτου loop και έφτασαν στο ενδιάμεσο service έχοντας χτίσει μια σημαντική διαφορά από τον ανταγωνισμό.
Οι μόνοι που προσπάθησαν να ακολουθήσουν το ρυθμό τους ήταν οι Παπαδημητρίου – Πολυζώης, με ίδιο αυτοκίνητο, αλλά μηχανικά προβλήματα από την πρώτη ειδική του αγώνα, και ειδικότερα με το κιβώτιο ταχυτήτων δεν τους επέτρεψαν να κινηθούν σε καλύτερο ρυθμό. Στο ενδιάμεσο σέρβις δέχθηκαν ποινή 2.20 δλ., καθώς καθυστέρησαν προσπαθώντας να επιλύσουν το πρόβλημα με αποτέλεσμα να χάσουν κάθε ελπίδα για διάκριση, ενώ η ατυχία τους κορυφώθηκε στην 5η ε.δ., όταν και εγκατέλειψαν από αστοχία στη βάση του κιβωτίου. Έτσι, οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» ολοκλήρωσαν την πρώτη ημέρα με μια διαφορά της τάξης 1:33.2 από τους πλέον δεύτερους, Πολωνούς Solowow – Baran με Ford Fiesta S2000, και πέρα από το σαφές προβάδισμά τους στο 34ο Ράλλυ ΕΛΠΑ, κατοχύρωσαν και την 3η του νίκη στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, αφού η κάθε ημέρα του αγώνα προσμετρά ανεξάρτητα στο ελληνικό Πρωτάθλημα.
Πίσω στη μάχη του ΕΛΠΑ, τους Solowow – Baran που ταλαιπωρήθηκαν «ανοίγοντας» τον δρόμο όντας πρώτοι στη σειρά εκκίνησης, ακολουθούν στην 3η θέση οι Ουκρανοί Protasov – Aftazaniv με Mitsubishi Lancer EVO IX, στην πρώτη τους εμφάνιση στην Ελλάδα. Δεύτερο ελληνικό πλήρωμα και τέταρτοι γενικής είναι οι έτεροι διεκδικητές του ελληνικού Πρωταθλήματος, Μίχος – Χειράκης, οι οποίοι βελτίωσαν τους χρόνους τους στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές διαδρομές, ακολουθούμενοι από τους Χατζητσοπάνη – Πετρόπουλο, στην επανεμφάνιση τους με το Subaru Impreza N12. Την εξάδα κλείνουν οι Oleksowicz – Obrebowski με Ford Fiesta S2000, μόλις 8.7 δλ. πίσω από τους πέμπτους.
Πρώτοι στην κατηγορία F2, στην κατηγορία με τα αυτοκίνητα που διαθέτουν κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, είναι οι Cerny – Kohout με το Citroen C2 R2, οι οποίοι διεκδικούν και τον ευρωπαϊκό τίτλο 2WD Cup.
Από πλευράς ιστορικών αυτοκινήτων, μετά την εγκατάλειψη των Καροτσιέρη – Κατάρα από έξοδο στην ΕΔ3 και ενώ προηγούνταν, η ημέρα ολοκληρώθηκε με νικητές τους Λυκάκη – Χατζηθεοδωρίδη με Ford Escort RS 2000, δεύτερους τους Μάριο Σταφυλοπάτη – Γιώργο Χατζηρήγα με Escort RS 1600 και και τους Δημήτρη Βαζάκα – Κων.νο Λύτρα με ένα Toyota Starlet να συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα.
Η αυριανή ημέρα περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές, με συνολικό μήκος 133,65 χιλιομέτρων, με τον τερματισμό να είναι προγραμματισμένος για τις 16:16 στην προβλήτα της Ιτέας.
http://news.travelling.gr