Αυτη ειναι η ακριβεια του. Μπορει να αλλοιωθει αν εισαι μεσα σε κτιριο, αν ο καιρος ειναι χαλια με καταιγιδες. Στην περιπτωση σου που λες οτι εχει ξαστερια δεν ισχυει τιποτα απο ολα αυτα. Οποτε το αφηνουμε το GPS. Γιατι η επομενη σκεψη ειναι στην συντηρηση των αεροσκαφων και δεν θα ηθελα να το θιξω μιας και τους εμπιστευομαστε τις ζωες μας εμεσως πλην σαφως.
Απο την αλλη σκεφτηκα το εξης. Μηπως ο Πιλοτος πηγε να προσγειωθει, αλλα δεν 'του κατσε' και ξανανεβηκε, εκανε go around και επεστρεψε για την τελικη προσγειωση. Αλλα ειπες οτι δεν ειδατε την Κρητη οποτε το αφηνουμε και αυτο.
Ενα αλλο σεναριο ειναι να απογειωνοταν αλλο αεροπλανο απο το Ηρακλειο ή να προσγειωνοταν, και ενω ειχατε αρχισει την καθοδο να ξανανεβηκε, και ετσι οπως γυριζε σιγα σιγα να παει παλι στο αεροδρομιο, ενα σκελος της πτησης να ειχε να κατευθυνθει βορεια προς Αθηνα (Γιατι πρεπει να απομακρυνθει λιγο απο το αεροδρομιο ωστε το go around να ειναι επιτυχες και να επιστρεψει παλι στον διαδρομο.) Ομως αυτο δεν εξηγει τα 12 μετρα απο εδαφος.
Καποιος αναγνωστης δεν νομιζω να σου δωσει κατι πιο συγκεκριμενο περα απο τον πιλοτο, τον συγκυβερνητη και ο ανθρωπος που κρατα τα πρακτικα των πτησεων.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ