ασχολούμαι με την εμπορία ηλεκτρονικών υπολογιστών και περιφερειακών πάνω από 15 χρόνια.
Πρόσφατα ξεκίνησα συνεργασία με την εταιρεία WestNet Distribution για αγορές των προϊόντων που διανέμει.
Τραγικό λάθος, τι να πρώτο πω, για το απαράδεκτο Service από την πλευρά του λογιστηρίου και τις γραμματείας του; Για τους πωλητές που όταν θυμούνται σηκώνουν το τηλέφωνο; Για το ότι άλλες τιμές λένε στο τηλέφωνο και στην ιστοσελίδα και άλλες φαίνονται στα τιμολόγια; Για το απαράδεκτο After Sales Support; Για τους χρόνους παράδοσης;
Και έρχομαι στο περιστατικό που ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι.
Παίρνω τηλ το λογιστήριο για να δούμε κάποιες λάθος τιμολογήσεις και η κοπέλα που το σήκωσε ήταν απαράδεκτη . Μου μίλαγε λες και μου έκανε τη χάρη που μου έκανε την τιμή να μου μιλήσει. Φυσικά δεν με εξυπηρέτησε, ζήτησα να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο και φυσικά με έβαλε στην αναμονή, ξαναέπαιρνα έβλεπε το νούμερο μου και δε το σήκωνε και η γραμμή πήγαινε αλλού και τελικά έπεφτε.
Προς ενημέρωση !!!
Ξυπνήστε κύριοι σε τέτοιες εποχές η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι το Α και το Ω. Δεν υπάρχει μονοπώλιο υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια!!!
Φυσικά δεν θα ξανά συνεργαστώ με την εν λόγω εταιρεία.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ