Πριν 3 χρόνια στο κατάστημα της Τερψηθέας (Άνω Γλυφάδα) μου είπαν ότι το κλείσιμο του λογαριασμού μπορεί να γίνει μόνο από το κατάστημα που είχε εξαρχής ανοιχτεί, στον πύργο Αθηνών. Τότε, σήκωσα όλα τα λεφτά και κατήργησα την κάρτα. Προ εκπλήξεως όμως μετά από 1 μήνα μου έστειλαν νέα στο σπίτι! Δεν είχα όμως χρόνο να κάνω κάτι παραπάνω γιατί έφυγα εξωτερικό.
Τον περασμένο Αύγουστο, που κατέβηκα Ελλάδα για διακοπές, πήγα στο κατάστημα Αργυρούπολης-Αθήνα, για να δω αν είχε κλείσει ο λογαριασμός, αφού ήταν ανενεργος και με μηδενικό ποσο. Όμως ακόμα υπήρχε! Τους ξαναζήτησα λοιπόν να τον κλείσουν, και μου είπαν την ίδια δικαιολογία. Αυτήν την φορά όμως επέμεινα. Τους ρώτησα "πώς είναι δυνατόν να μην μπορώ να κλείσω τον λογαριασμό μου σε οποιοδήποτε υποκατάστημα με την ίδια ευκολία που μπορώ να ανοίξω΄" και η απάντηση ήταν "τα συστήματα των υποκαταστημάτων δεν υποστηρίζουν αυτήν την λειτου! ργία, μόνο τα κεντρικά καταστήματα".
Τους είπα ότι αυτό είναι απαράδεχτο, αναφέροντας τους για παράδειγμα ότι άμα είχα μετακομίσει στον Έβρο θα έπρεπε να κατέβαινα Αθήνα, και μου είπαν χωρίς δυσταγμό "Ναι".
Είναι δυνατόν!! Να μην έχουν λογισμική εφαρμογή σε όλα τα καταστήματα ανά την Ελλάδα για ΌΛΕΣ τις πιθανές διαδικασίες? Αυτό είναι σκέτη κοροϊδία.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ