tromaktiko: ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑ ΓΙΑ ALPHA BANK

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑ ΓΙΑ ALPHA BANK



Καλησπέρα σας! Σας ευχαριστώ και εγώ για το βήμα που μου δίνετε για να εκφράσω μια έντονη δυσαρέσκεια μου για μια τράπεζα που πραγματικά δεν την ενδιαφέρει ο πελάτης της.
Αναφέρομαι για την Alpha Bank και συγκεκριμένα στο δίκτυο των ΑΤΜ της.
Τυχαίνει να μένω στο κέντρο των Αθηνών θα έχετε παρατηρήσει ότι όλα τα ΑΤΜ της εν λόγω τράπεζας είναι ανοιχτά τα βράδια μέχρι τις 22:00 και μετά κατεβάζουν ρολά. Το πρόβλημα γίνετε ακόμα ποιο έντονο τα σαββατοκύριακα.
Έχει παρατηρηθεί στα κατάστημα που βρίσκονται στην 3ης Σεπτεμβρίου, Στουρνάρη, στο ΑΤΜ στην Μαυρομματαίων, στην Πανεπιστημίου & Αμερικής, στα κεντρικά της Alpha Bank στην οδό Πανεπιστημίου τα 2 ΑΤΜ. Το μόνο που κατά τύχη λειτουργεί είναι το ΑΤΜ στα κεντρικά της τράπεζας που βρίσκετε στην στοά από την μεριά της οδού Σταδίου, που αν δεν σκιάζεσαι μπορείς να πας και να πραγματοποιήσεις ανάληψη εκεί στα σκοτεινά. Δεν μπορώ να βλέπω ότι ΑΤΜ να λειτουργει κανονικά πίσω από το ρολό. Και μένω ξεκρέμαστος γιατί το θέλει η Alpha Bank μην τυχών και της κατασ! τρέψουν το ΑΤΜ της και αφόδευσε η φοράδα στ' αλώνι και έχασε η τράπεζα χρήματα που στο κάτω πάλι ασφαλισμένα τα έχει οπότε θα τα πάρει πάλι διπλά και τριπλά. Έχω απηυδήσει με την τράπεζα και προσωπικά δεν θα έμπαινα ποτέ στο τρυπάκι να το αναφέρω, αλλά κουραστικά και έχω βαρεθεί να πληρώνω έξοδα ΔΙΑΣ για κάτι που η ιδία η τράπεζα οφείλει να μου προσφέρει. όπως κάνουν και άλλες τράπεζες.
Σε απάντηση εκπροσώπου τής τράπεζας τηλεφωνικά ανέφερε ότι είναι για την ασφάλεια της τράπεζας.
Έρχομαι εγώ και κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου. Οι άλλες τράπεζες δεν είναι τόσο έξυπνες και έχουν μέρα νύχτα τα ΑΤΜ τους ελευθέρα και πρόσβαση προς όλους δεν φοβούνται τόσο, όσο της Alpha Bank; Έχω εκφράσει την δυσαρέσκεια για το συγκεκριμένο θέμα στην ίδια την τράπεζα, άλλα ποτέ δεν έλαβα μια σαφή ενημέρωση.
Προσωπικά αν γινόταν και μπορούσα να μεταφέρω τον λογαριασμό μου σε άλλη τράπεζα θα το έκανα με ούτε δεύτερη σκέψη. Είναι όμως της μισθοδοσίας και έτσι είμαι δέσμιος της εν λόγω τράπεζας. Πιστεύω ότι δεν είμαι ο μόνος που αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα στην περιοχή του κέντρου και ειδικότερα στην περιοχή Εξάρχεια, Κολωνάκι ίσως και άλλες περιοχές που δεν κινούμαι προσωπικά. Καλό θα ήταν να αναφερθούν έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα από την ρίζα. Ελπίζω με την δυσαρέσκεια αυτή να ευαισθητοποιηθούν οι αρμόδιοι για την λυση του προβλήματος που προκύπτει με τις αποφάσεις που έχουν λάβει.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!