Aπάντηση στην Ελένη Κ
Της
προτείνουμε να διαβάσει και τον Ν.2251 παράγραφος 5 και να σχολιάσει εκ
νέου.
Επίσης, της διέφυγε εκ παραδρομής ότι η Systemgraph Technologies
ΕΠΕ αντικατέστησε ήδη την οθόνη με καινούρια ελαττωματική, επομένως έχει
ευθύνη επί της επισκευής. Επίσης της διαφεύγει ότι η συγκεκριμένη
εταιρεία αρνήθηκε να παραλάβει εκ νέου τον ελλατωματικό η/υ στο service
της μετά την πρώτη επισκευή που έκανε, γιατί αρνήθηκε να συζητήσε αλλά
και να διαβάσειι το αίτημα του καταναλώτη - μολονότι ζήτησε η ίδια να
υποβληθεί το αίτημα γραπτώς, όπως και έγινε. Η απάντηση της Systemgraph
Technologies ΕΠΕ στην ελληνική νομοθεσία είναι ότι η APPLE δεν έχει ως
πολιτική την αντικατάσταση η/υ ή την επιστροφή χρημάτων. Έχει δηλαδή τη
δική της πολιτική που είναι πάνω από την ελληνική νομοθεσία.
Τα ίδια περίπου συνέβηκαν και στο άλλο εξουσιοδοτημένο service της
Infoquest. Εκεί ωστόσο αναγνωρίστηκε γραπτώς η εμμένουσα βλάβη, έστω
μετά από λίγη πίεση υπό το φως της πραγματογνωμοσύνης ανεξάρτητου
πραγματογνώμονα, χωρίς να υπάρξει όμως κάποια ουσιαστική αποκατάσταση
του προβλήματος βάσει νομοθεσίας -τουλάχιστον μέχρι τώρα-.
Ασφαλώς, αυτά ισχύουν για την Ελλάδα γιατί έξω προφανώς δεν συμβαίνουν αυτά.
Με
την ευκαιρία, σημειώνουμε ότι δεν αμφισβητούμε την ποιότητα των
προϊόντων APPLE (αν και είναι γνωστά τα περί πολιτικής APPLE όταν
υπάρχουν προβλήματα, όπως με την κεραία iPHONE 4). Αμφισβητούμε το άλλο
μισό της αξιοπιστίας ενός προϊόντος που αφορά στην ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
του. Όχι μόνο ως προς την τεχνογνωσία αλλά και ως προς την οργάνωση και
τη ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ στον καταναλωτή.
Ούτε η περίπτωσή μας είναι ανώνυμη αγαπητή Ελένη. Τα
στοιχεία βρίσκονται στη διάθεση όχι μόνο του blog, αλλά και των
εταιρειών που αναφέρονται και των αρμόδιων αρχών που ευτυχώς έχουν
επιληφθεί του θέματος.
Και κάτι ενδιαφέρον, επειδή ακριβώς δεν είμαστε
ανώνυμοι, δεχτήκαμε απειλητικά και υβριστικά email σε σχέση με την
απολύτως επώνυμη καταγγελία μας, τα οποία επίσης διερευνούνται από την
αρμόδια αρχή.
Ελπίζουμε, όσοι διάβασαν στην Ελευθεροτυπία τη
διθυραμβική παρουσίαση της εισαγωγικής εμπορικής, εταιρείας των
προϊόντων Apple στην Ελλάδα, να γνωρίζουν ότι θα απολαύσουν πράγματι το
Apple τους που θα αγοράσουν ...αρκεί να ΜΗ ΧΑΛΑΣΕΙ εντός εγγύησης. Γιατί
ΑΝ χαλάσει.... θυμίζουμε, Apple Αλβανία ή Apple Τουρκία για σοβαρή
εξυπηρέτηση. Εδώ θα κοιτάξουν απλώς πως θα γλιτώσουν ή πως θα βγάλουν
χρήμα και πως θα σας ξεφορτωθούν συνοπτικά. Γιατί γνωρίζουν Ελένη δύο
πράγματα: 1) ότι ο κόσμος έχει συνήθως ΑΓΝΟΙΑ για τα καταναλωτικά του
δικαιώματα, 2) ότι υπάρχει κουλτούρα Apple με τον κόσμο που πορώνεται
και παθιάζεται και δεν θέλει να βλέπει την κακή πλευρά στα πράγματα.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ