γίνει επιτέλους; Πόσες φορές πρέπει να ζητιανέψω τα χρήματά μου; Η κατά τα άλλα ευγενέστατη υπάλληλος που μου έδωσαν στο τηλέφωνο, για να με βάλει στη θέση μου επειδή τους ενοχλούσαν τα τηλεφωνήματἀ μου, μου είπε ότι δεν πρέπει να τους ζητάω να μεροληπτήσουν υπέρ μου και να μην τηρήσουν τη σειρά προτεραιότητας στην επιστροφή χρημάτων, ότι πρέπει να είμαι ευχαριστημένη γιατί άλλες αεροπορικές κάνουν 90 ημέρες να επιστρέψουν τα χρήματα.. και όταν της ζήτησα να με ενημερώσει πού γράφει στη σελίδα που έχουν στο διαδίκτυο για τις
κρατήσεις εισιτηρίων ότι σε περίπτωση ακύρωσης μπλα μπλα.. 30-50 εργάσιμες μπλα μπλα κτλ.. τι μου απάντησε;;; «Ρωτήσατε και σας το έκρυψαν;».. Έλεος! Πρώτη φορά ταξίδευα με αεροπλάνο κυρία μου.. πού να ξέρω εγώ τι πονηριές κάνετε;; Και για ποια κοινωνική ευθύνη κάνετε λόγο στη σελίδα σας;; Κρατάτε τα χρήματα των πελατών σας για μήνες και κάνετε χορηγίες στο «Χαμόγελο του παιδιού» και το «Άλμα ζωής» και αδιαφορείτε για το αν εγώ έχω να τα ταΐσω τα παιδιά μου..;; Ντροπή και πάλι ντροπή. Κατάπτυστη πολιτική. Και λίγα λέω..
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ