tromaktiko: ΑΠ'ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ... ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ! ! !

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

ΑΠ'ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ... ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ! ! !



Είπα και εγώ με τη γυναίκα μου μιας και είναι Σάββατο, δεν θα ήταν άσχημα να πηγαίναμε κινηματογράφο για να χαλαρώναμε λίγο από τη σκοτούρα της καθημερινής εργασίας και την πονοκεφαλιά των προβλημάτων που έχουμε σήμερα όλοι οι Έλληνες.
Κάποιος μου είπε οτι η ταινία "THE AMERICAN" με τον GEORGE CLOONEY βλέπεται ευχάριστα (αν είσαι σινεφίλ τύπος), ωραία φωτογραφία, αργά πλάνα, και κοντινά στον πρωταγωνιστή όλο νόημα. Αμέσως απέκλεισα το multiplex που είναι 1 λεπτό με τα πόδια απ'το σπίτι μου γιατί πλέον έχει γίνει παιδική χαρά και μέσα στις αίθουσες μπαίνεις πλέον αν είσαι διατεθημένος να καυγαδίσης. Οπότε και διάλεξα ένα άλλο multiplex (τρομάρα μου) που το θεωρώ πιο ήρεμο και με μεγαλύτερη αξιοπρέπεια. Δυστυχώς όμως όταν κάθησα στην πολυθρόνα, αντιλήφθηκα οτι στις 2 μπροστινές μου σειρές καθόντουσαν καμιά 20σαρια 13χρονα. Μου έπεσαν τα σαγόνια. Όταν ρώτησα κάποια ταξιθέτρια μου είπε οτι κάνουν κάτι σαν "ΠΑΡΤΙ". Εντελώς ασυνόδευτα πήγαν να κάνουν "πάρτι" βλέποντας ταινία με κάργα εν ψυχρό δολοφονίες, γυμνό ΟΛΟΣΩΜΟ, και σεξ σε διάφορες στάσεις, όσο οι γόνείς τους πίνανε το ουϊσκάκι τους σε κάποιο από τα μπαρ του multiplex... Όπως ήταν αναμενόμενο ταινία δεν είδα, ούτε εγώ, ούτε η γυναίκα μου ούτε και η υπόλοιπη αίθουσα. Τι παρατηρήσεις, τι απείλες από όλες τις κατευθύνσεις, τίποτα, τα μικρά έπεζαν με τα κινητά τους (smartphones εννοείται) γελάγανε, φωνάζανε και έβγαζαν επιφωνήματα όταν βλέπανε γυμνό κόλο. Μα καλά θα τρελαθούμε ΕΝΤΕΛΟΣ!!!! Η ταινία είναι λέει χαρακτηρισμένη για πανω από 13 ετών (ΑΦΙΣΑ). Και μετά το κράτος λέει ότι πρέπει να τα προστατέψουμε από το τσιγάρο, τις κακιές ιστοσελίδες και άλλα πολλά μέσα διαφθορας, αλλά το να δει το 13χρονο πως αντιδράει ο άλλος όταν τον πυροβολείς στο δόξα πατρί μάλλον, είναι κάτι σε  εγκυκλοπαιδική γνώση ή κάτι που θα του χρειαστεί στον μέλλον. Μήπως είναι έτσι? Μήπως το κράτος δίνει την άδεια να μαθαίνουν τα αγόρια μας να πυροβολούνε και τα κορίτσια μας να αλλάζουν στάση από ανάσκελα σε μπούμητα ανάλογα με τη διάθεση του πιστολέρο? Μήπως επείδη η ταινία είναι αργή και δεν πούλησε έπρεπε να ανοίξη η γκάμα ηλικιών? Μήπως ρε παιδιά τελικά όλα είναι ανεξέλεγκτα σε θέματα ηθικής και διαπεδαγώγησης?

ΣΙΝΕΦΙΛ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!