tromaktiko: Οταν στελνουμε κατι για φτιαξιμο το στελνουμε για ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ

Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Οταν στελνουμε κατι για φτιαξιμο το στελνουμε για ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ



Θα ήθελα να σας αναφέρω τι μου συνέβει το τελευταιο διαστημα.Αγόρασα ένα κινητό smart phone της samsung απο ενα καταστημα το οποίο συνοδευεται με 2 χρόνια εγγυηση αντιπροσωπειας.
Το συγκεκριμενο κινητο εχει παρουσιασει προβλημα στο ακουστικο (δεν βγαζει ηχο οταν με καλουν 0 3 φορες εχει κολλησει αλλες τοσες (αναφερω σε διαστημα 3 μηνων).Το εχω παει για επισκευη 5 φορες με αποτελεσμα καθε φορα να μου το κρατανε 15 μερες να το παιρνω να δουλευει για μια εδομαδα και μετα παλι τα ιδια.Εχω μιλησει με τα κεντρικα της samsung με το καταστημα οπου το αγορασα αλλα ! λυση δεν εχει βρεθει και την Δευτερα θα πρεπει να το ξαναπαω.Μηπωες λεω μηπως θα πρεπει να ενημερωσω καμια ενωση προστασιας καταναλωτων για να παρουν σοβαρα το γεγονος οτι ενας ανθρωπος εχει ξοδευσει πολλα χρηματα και πολυ χρονο και εχει εκνευριστη παρα πολυ για κατι το οποιο δεν ΕΧΕΙ???Ειλικρινα δεν ξερω ποια ειναι η λυση στο θεμα αλλα δεν προκειται να το αφησω ετσι εχω πεισμωσει.Οταν στελνουμε κατι για φτιαξιμο το στελνουμε για ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ οχι μια βδομαδα ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ.ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕΕΕΕΕΕ! ΕΕΕΕ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!