1) μιληστε στο τηλ κ ρωτηστε ονοματεπωνυμο εταιρια κ μητρωο αυτης ωστε να μαθετε ποιος ειναι
2)αναγκαστικα θα πρεπει να θυμηθειτε τα παιδικα σας χρονια κ να γραψετε μια εκθεση-επιστολη οπου θα την προσκομισετε στην τραπεζα σας αλλα κ στον συνηγορο του καταναλωτη.
3)μιληστε με τον τηλεφωνικο σας παροχο κ αιτηθειτε κατασταση εισερχομενων κλησεων.(δεν δινετε χωρις αιτηση κ αφου πρωτα θα πρεπει να υπαρξει ηχογραφημενο μηνυμα σε καθε εισερχομενη κληση οτι η κληση θα καταγραφει.
ΠΡΟΣΟΧΗ... οχι η συνομιλια αλλα η κληση θα καταγραφει.νουμερο κ ωρα καλουντος) τρια απλα βηματα για τους αιμοσταγεις βλακες που ντρεπονται μεχρι κ να πουν που εργαζονται.
11κ30 κ μολις ηχησαν οι σειρηνες (ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΦΥΣΙΚΑ) τυχαιο???? δεν νομιζω!!!! χα χα χα χα για τις εισπρακτικες χτυπαγανε!!!!!!!