tromaktiko: Ερασιτεχνισμός στη ΔΟΥ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Ερασιτεχνισμός στη ΔΟΥ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ



Θα ήθελα να αναφέρω την συμπεριφορά υπαλλήλων στη ΔΟΥ ΝΕΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ και την έλλειψη γνώσεων σχετικά με τη δουλειά τους. Να σημειώσω ότι ως πολίτης αυτής της χώρας, έχω την απαίτηση, από τη στιγμή όπου πληρώνω όλες τις υποχρεώσεις μου στο Κράτος, στην εφορία, κλπ κλπ, αυτό μέσω των υπαλλήλων του να μου συμπεριφέρεται όπως πραγματικά αρμόζει.
Πήγα στη ΔΟΥ ΝΕΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ εχτές 20 Οκτ 2010 να πληρώσω ένα διπλότυπο είσπραξης ποσού 42,02€ για να πάρω! από το Λιμεναρχείο Ραφήνας το δίπλωμα οδήγησης ταχυπλόου. Είπα στον υπάλληλο (κ. Κυριάκου Ανδρέας) τι θέλω και μου έκοψε ένα με λάθος ΚΑΕ. Μόνο που εγώ δεν ήξερα ποιος είναι ο σωστός ΚΑΕ. Αυτός που πρέπει να το ξέρει είναι ο υπάλληλος της εφορίας που πληρώνεται εκεί και δουλεύει εκεί για αυτό ακριβώς το λόγο. Η δουλειά του είναι αποκλειστικά η έκδοση διπλοτύπων. Πληρώνω και φεύγω. Σήμερα ζήτησα από την υπηρεσία μου να πάρω λίγες ώρες άδεια να πάω στη Ραφήνα στο Λιμεναρχείο για να καταθέσω το διπλότυπο και να πάρω ενδεχομένως και το δίπλωμα! μου. Όταν λέω πήγα Ραφήνα, σημαίνε! ι βεÎ �ζίνη και πληρωμή διοδίων. Στο λιμεναρχείο μου είπαν πως ο ΚΑΕ είναι λάθος και πως δεν γίνεται να προχωρήσει η διαδικασία. Μου είπαν να πάω στη ΔΟΥ ΠΑΛΛΗΝΗΣ που ήταν πιο κοντά να εξηγήσω και να μου κόψουν το σωστό διπλότυπο με το σωστό ΚΑΕ. Πάω και βρίσκω αμέσως την εκεί προισταμένη. Της εξηγώ και μου δίνει μία αίτηση και μου λέει να περιμένω στην ουρά για να λυθεί το θέμα μου. Όταν μετά από 45 λεπτά αναμονής φτάνει η σειρά μου, βλέπουν ότι είναι από ΔΟΥ ΝΕΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ το αρχικό διπλότυπο και ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Δηλαδή 2010 και ακόμÎ! ± δεν υπάρχει διασύνδεση στις εφορίες. Φεύγω και πάω ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ. Ξανά διόδια και βενζίνες για να μην ξεχνιώμαστε. Πάω στη ΔΟΥ. Βρίσκω τον υπάλληλο. Μου λέει να πάω στην υπεύθυνη υπάλληλο για επιστροφές. Αυτή θα τα κάνει όλα. Πάω σε αυτήν και χωρίς να γυρίσει να με δει, μου φωνάζει δεν μπορώ και να πάω σε άλλη κοπέλα. Της λέω ότι με έστελαν σε αυτήν και αυτή επέμενε. Πάω στην άλλη κοπέλλα και της λέω "ελπίζω να μην με στείλεις και εσύ αλλού". Βλέπει το θέμα μου και μου λέει. "Α, δεν γίνεται τώρα η διόρθωση. Θα περιμένετε 10 μέρες και μετά. Ή ! θα πληρώσετε ΞΑΝΑ και μετά θα σας Î! �πισÏ �ρέψει η εφορία τα λεφτά σας!!!". Αφού αρχίζω να κοκκινίζω από την πίεση, της λέω αυτό δεν γίνεται για λάθη υπαλλήλου σας. Με στέλνει στην προϊσταμένη. Και μου λέει ότι "Εμείς στην εφορία δεν μπορούμε να ξέρουμε τους ΚΑΕ. Πρέπει να τους ξέρετε εσείς.Και κακώς δεν σας έδιωξε ο υπάλληλος". Της λέω ότι αυτή είναι δουλειά των υπαλλήλων, αυτοί έχουν τα βιβλία και ότι για αυτό το λόγο πληρώνονται. Γενικά δεν βγήκε άκρη, διότι το σύστημα είναι σάπιο. Απορώ, αυτοί οι υπάλληλοι, δεν ελέγχοναι ποτέ? Εμείς ο λαός γιατί πρέπει να ταλαιπωρούμαστε και ! να χάνουμε τον χρόνο μας και τα λεφτά μας για τον ερασιτεχνισμό - ωχαδερφησμό κάποιων υπαλλήλων στις ΔΟΥ? Μιλάμε για μία διαδικασία που δεν θα έπαιρνε πάνω από μισή ώρα να διορθωθεί. Αλλά ποιος Έλληνας υπάλληλος έχει την κοινή λογική? Μόνο κοινή λογική χρειάζεται. Μιλάμε για οικονομία στο κράτος και αυτοί τί κάνουν? ΣΠΑΤΑΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ. Λεφτά για την αίτηση για το αίτημα επιστροφής και διόρθωσης του λάθους. Λεφτά για το μελάνι. Λεφτά για τα υπόλοιπα χαρτιά που θα συμπληρώσουν για την επιστροφή. Λεφτά για την πληρωμή αυτών που δε! ν ξέρουν τη δουλειά τους. Χάσιμο σÎ! µ εργ ατοώρες για διόρθωση λαθών. Καθυστέρηση σε άλλες υποθέσεις. Αν μπορεί κανείς ας μου πει ότι κάνω λάθος.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!