Πήρα στις 09.05 τηλέφωνο και η κυρία με ενημέρωσε ότι η μητέρα της είναι άρρωστη και ότι ειδοποίησε τον προϊστάμενο της στο κινητό γιατί έχει χαλάσει το κέντρο στο ΚΕΠ Χαλανδρίου και ότι φυσικά θα κλείσει κανονικά στις 15.00 γιατί έχει να πάει στο νοσοκομείο. ΔΙΚAΙΟΛΟΓΙΕΣ! Επέμενε, ότι ήταν πολύ σημαντικό ότι ειδοποίησε τον προϊστάμενο στο κινητό (έκανε ηρωισμό που τον πήρε στο κινητό επειδή δεν λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο). Ακόμα, και αν λέει αλήθεια ΚΑΠΟΙΟΣ έχει την υποχρέωση να την αντικαταστήσει ή τουλάχιστον να ενημερώσει ότι θα παραμείνει κλειστό για κάποιες ώρες. Εμένα ποιος θα μου πληρώσει την ώρα που έχασα (και όχι επειδή είχε κόσμο και εξυπηρετούνταν το κοινό) και την ώρα που θα πρέπει να ξαναχάσω για να πάω κάπου αλλού για μια υπογραφή?? Ότι και να έχει συμβεί πρέπει να υπάρχει ενημ! έρωση και όχι δημοσιουπαλληλίκη. Î! �μένÎ ±, ως ιδιωτική υπάλληλος μου χρεώνονται οι ώρες που λείπω, που καθυστερώ, σε αυτήν την κυρία θα χρεωθούν? Ή τουλάχιστον, σε όποιον υπεύθυνο που δεν έχει το σεβασμό σε εμένα που πληρώνω να με ενημερώσει ότι δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει? ΝΤΡΟΠΗ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ!! (και κάτι ακόμα: το πρωί ήμουν στην εφορία και ο ταμείας κάνοντας πλάκα όταν μπήκε μέσα φώναζε αρκετά δυνατά "έλα να μαζεύουμε χρήματα, δε βλέπω το χρήμα να κυλάει, να πληρώνετε"!!!! Ωραίο αστείο) ΕΛΕΟΣ!!! Οι λέξεις ευσυνειδησία, επαγγελματισμός και σεβασμός σας λένε κάτι??! ? Ανοίξτε και κανένα λεξικό!
ANAΓΝΩΣΤΡΙΑ