tromaktiko: Λόγια καρδιάς...

Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Λόγια καρδιάς...



Ένα μέρος της καρδιάς μου είναι άδειο...
Άδειο γιατί λείπεις εσύ...
Ήσουνα ο αγαπημένος μου...
αδερφέ μου, άγγελέ μου...

Ό,τι και να πω θα είναι λίγο..
κανείς δε θα με νιώσει...
ακόμη κι αν έχει ζήσει κάτι τετοιο...
ο κάθε άνθρωπος το βιώνει διαφορετικά...

Ο θάνατος είναι φόβος..
ίσως και να είναι η μετάβαση στην άλλη ζωή...
δεν ξέρω...
αυτό που ξέρω είναι ότι ακόμη πονάω...
Σ΄ αγαπώ άγγελέ μου...

Εκείνο το βράδυ μου είπες θα γυρίσεις...
σε περίμενα...και ακόμη σε περιμένω...
Δε γύρισες ποτέ και ούτε θα γυρίσεις...
η καρδιά μου είναι ραγισμένη...

Προσπαθώ να σηκώθω..μα ακόμη και μετά
από τόσο καιρό πέφτω...
Σηκώνομαι ξανά...αλλά η καρδιά μου
αρνείτε να δεχθεί αυτό που θέλει το μυαλό μου..

Σε περιμένω άγγελέ μου...Σ' αγαπώ...
Αφιερωμένο στον μονάκριβο μου αδερφό....που τον έχασα τόσο ξαφνικά.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!