Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψω την αμετροέπεια και την ανηθικότητα της εταιρείας ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΝ ΑΕ...
όσον αφορά στα διόδια της Λεπτοκαρυάς όπως και στη δημιουργία των νέων διοδίων στην παράπλευρη είσοδο & έξοδο της Λεπτοκαρυάς.
Από την προηγούμενη εβδομάδα, και συγκεκριμένα από την Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010, η παραπάνω εταιρεία προσπαθεί να κατασκευάσει κουβούκλια στην έξοδο από το χωριό της Λεπτοκαρυάς Πιερίας προς και από την ΠΑΘΕ. Οι κάτοικοι των γύρω περιοχών όπως και η Ομάδα Δράσης Ν.Πιερίας προσπάθησαν να σταματήσουν το έργο της εταιρείας. Το θέμα όμως συνεχίστηκε με την εταιρεία ΑΙΓΑΙΟΝ ΑΕ να παίζει κρυφτούλι με τους κατοίκους με αποκορύφωμα τα μεσάνυχτα της Πέμπτης 30 Σεπτεμβρίου 2010 στις 02.00, όταν η εταιρεία αποφάσισε ότι ήταν η καλύτερη ώρα για να στήσÎ! �ι τα κουβούκλια στις παραπλεύρους στην ΠΑΘΕ οδούς. Οι κάτοικοι όμως της περιοχής γνωρίζοντας με ποιους έχουν να κάνουν, είχαν ορίσει παρατηρητές και αμέσως ενημερώθηκαν με sms οι κάτοικοι και οι φορείς της περιοχής και έσπευσαν στο σημείο όπου και κατάφεραν να σταματήσουν το έργο.
Στη συνέχεια στις 8 το πρωί της επόμενης μέρας Παρασκευής 1ης Οκτωβρίου 2010 – μπήκε με το δεξί ο μήνας όπως φαίνεται – η ΑΙΓΑΙΟΝ ΑΕ ξανάρχισε τις εργασίες στο σημείο όπου και συγκεντρώθηκαν κάτοικοι της περιοχής, δήμαρχοι των περιοχών όπως και η Ομάδα Δράσης Ν.Πιερίας και προσπάθησαν να σταματήσουν για ακόμη μια φορά το έργο της δημιουργίας παράπλευρων διοδίων στον κόμβο Λεπτοκαρυάς.
Κάποιοι πιο θερμόαιμοι ήθελαν πραγματικά να ξηλώσουν ακόμα και τα διόδια της Εθνικής Οδού, όμως οι ψυχραιμότεροι επικράτησαν και εξήγησαν ότι με το ξήλωμα δεν θα καταφέρναμε τίποτα και ίσα-ίσα θα δημιουργούσαμε περισσότερα προβλήματα, και έτσι λοιπόν αφού οι επικεφαλής προσπαθούσαν να συνεννοηθούν με τον υπεύθυνο του έργου από την ΑΙΓΑΙΟΝ ΑΕ, και παρούσης αστυνομικής δύναμης που παρακολουθούσε τι και πως διαδραματιζόταν - και μπορώ να πω ότι έβλεπαν μέχρι και φιλικά την ειρηνική αντίδραση του κόσμου - η εισαγγελέας που κλήθηκε κάλεσ! ε τους επικεφαλής και των δύο πλευρών στο γραφείο της για να περιγράψουν το συμβάν.
Στο γραφείο της εισαγγελέως μετέβησαν η νομική εκπρόσωπος της ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΝ ΑΕ, ο υπεύθυνος του έργου στα παράπλευρα διόδια της Λεπτοκαρυάς, ο επικεφαλής της Ομάδας Δράσης Ν.Πιερίας και ο Αστυνομικός Δοιηκητής Πιερίας, ο οποίος δεν ήταν παρόν στη διακοπή του έργου.
Όταν η εισαγγελέας ζήτησε να μάθει τι έγινε, η νομική εκπρόσωπος της ΑΙΓΑΙΟΝ ΑΕ, χωρίς καμία τύψη και συστολή, είπε τα εξής: «οι διαδηλωτές προπυλάκισαν τους εργαζομένους της εταιρείας, αναποδογύρισαν ένα αυτοκίνητο της εταιρείας και έσκισαν τα ελαστικά όλων των αυτοκινήτων της εταιρείας!!!». Η εισαγγελέας ως όφειλε ρώτησε τον Αστυνομικό Διοικητή αν αληθεύουν οι ισχυρισμοί της νομικής εκπροσώπου και ο Διοικητής αφού πήρε τηλέφωνο τους παρευρισκόμενους αστυνομικούς, απάντησε πως «ΟΧΙ, οι διαδηλώτες δεν έκαναν τίποτα από αυτά που ισχυρ! ίζεται η ΑΙΓΑΙΟΝ ΑΕ».
Και σας ρωτώ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΝΑ ΕΠΙΠΛΗΞΕΙ, ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ, ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΞΑΠΕΛΥΣΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ?
Και όμως δεν συνέβη κάτι τέτοιο... Το μόνο που έκανε ήταν να ζητήσει την παύση του έργου μέχρι την Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010. Την Τρίτη 5 Οκτωβρίου θα γίνει συνάντηση των φορέων της περιοχής με την εισαγγελεία όπως επίσης θα γίνει και σχετική συζήτηση στο Υπουργείο Μεταφορών. Ας ελπίσουμε ότι θα έχουν κάποιο αποτέλεσμα. Επιπλέον η Ομάδα Δράσης Ν.Πιερίας σε συνεργασία με άλλους φορείς της περιοχής θα μηνύσουν της Νομική εκπρόσωπο της ΑΙΓΑΙΟΝ ΑΕ για συκοφαντική δυσφήμιση, όπως βεβαίως και πρέπει.
Δέν φτάνουν τα €2.90 κάθε διαδρομής που μας καλούν να πληρώσουμε στα διόδια της Εθνικής Οδού για να πάμε από το ένα χωριό στο άλλο μέσα στον νομό Πιερίας, θέλουν να πληρώνουμε και όταν βγαίνουμε από την Λεπτοκαρυά στην Εθνική Οδό προς Θεσσαλονίκη και όταν μπαίνουμε στο χωριό.
Κλείνοντας θα ήθελα να προσθέσω τα εξής
Είμαι μια πολίτης αυτής της χώρας, από τη συμπαθή τάξη των μισθωτών που είδε το μισθό της να μειώνεται κατά 50% λόγω της κρίσης, και την αγοραστική της δύναμη να μειώνεται κατά 70% λόγω της αύξησης των τελών σε οτιδήποτε και την αύξηση στην τιμή της βενζίνης, πληρώνω τους φόρους μου μέχρι τελευταίοιυ σεντ, και περιμένω από αυτό το κράτος να με προστατεύσει από τους μεγαλοκαρχαρίες αυτής της χώρας που μας βάζουν να πληρώνουμε μια ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ αφού δεν πληροί καμία προδιαγραφή, που την έχουμε πληρώσει ήδη πάρα πολλές φο! ρές μέχρι τώρα, και που δεν μας έχει δώσει κάμια εναλλακτική λύση στους δρόμους που διαβαίνουμε.
Αν το κράτος μου παρέχει μια Εθνική Οδό με 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση, με διάζωμα ανάμεσα στις αντίθετες λωρίδες, με επαρκή φωτισμό κατά μήκος του δρόμου και όχι μόνο στους μεγάλους κόμβους, και με ασφαλή πάρκινγκ και όχι με τουαλέτες που πρώτα πρέπει να βάλω €2 και μετά να ανοίξει η πόρτα, και αφού ετοιμάσει τους παραδρόμους για εναλλακτική διαδρομή, τότε θα πληρώσω και το αντίτιμο των διοδίων.
Ως τότε όμως, και αφού δεν έχουμε ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ, έχουμε το προνόμιο της μοναδικής «ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ» με φανάρια(!) στη Στυλίδα, χωρίς φωτισμό σε σημεία που γίνονται συνέχεια έργα – αλήθεια τα έργα που γίνονταν πρίν από 30, 20, 15, 10 χρόνια τι απέγιναν? – ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ στις ιδιωτικές εταιρείες .
ANAΓΝΩΣΤΗΣ