Εγω φυσικά δέχτηκα γιατι αυτός ήταν και ο σκοπός της επισκεψής μου. Να δω όσα περισσότερα πράγματα για εκέινον τον πολιτισμό. Ολα αυτα έγιναν στις 16:30. Μπήκαμε μεσα στον αρχαιολογικό χώρο και με ενδιαφέρον περιηγηθήκαμε στον χώρο.
Στις 18:00 οι υπάλληλοι μας έβγαλαν απο τον χώρο γιατί όπως μας είπαν εκείνη την ημέρα το ωράριο έιχε αλλάξει.
Πήγα, λοιπον, στο ταμείο να ζητήσω τα λεφτα μου πίσω για τα 2 εισητήρια του μουσείου. Υπόψιν, οτι τα εισητήρια κοστίζαν 18 euro σύνολο, διόλου ευκαταφρόνητο ποσό. Ο ταμίας με ύφος χιλίων καρδιναλίων μου απάντησε οτι δεν μπορεί να μου δώσει τα λεφτά μου πίσω. Οταν τον ρώτησα γιατι αφου πηγα στα εκδοτήρια στις 16:30 μου πρότεινε να βγάλω εισητήριο για το μουσείο ενω ήξερε οτι δεν θα προλάβαινα να το επισκεφτώ?
Η απαντησή του ήταν αφοπλιστική! Γιατι δεν ρώτησες???
Αναγνωρίζω οτι ηταν λάθος μου που δεν ρώτησα. Δεν μπορώ, όμως, να παραβλέψω και τον δόλο του συγκεκριμένου υπαλλήλου στην πράξη του. Ενα απλό συγνώμη θα ήταν αρκετό για μένα. Αντ' αυτού αυτο που έλαβα ήταν ειρωνεία.
Ποιος του έχει δώσει το δικαίωμα του συγκεκριμένου υπαλλήλου να συμπεριφέρεται έτσι? Μήπως, νομίζει οτι ο συγκεκριμένος χώρος είναι ιδιοκτησία του και μπορεί να συμπεριφέρεται όπως θέλει χωρίς κανένα σεβασμό στους επισκέπτες? Αν συμπεριφέρεται έτσι σε Έλληνες πώς να συμπεριφέρεται άραγε σε ξένους επισκέπτες?
Ας μην αναρωτιόμαστε, λοιπόν, γιατι ο τουρισμός μας όλο και μειώνεται!
Στην ζωή οτι δίνει παίρνεις και αν εμείς ώς Έλληνες παρέχουμε τετοια ποιότητα υπηρεσίας και φιλοξενίας στους ξένους τότε δεν μπορώ να φανταστώ τι θα πάρουμε...