tromaktiko: Απαντηση στον ρατσιστη στον ρατσισμο

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Απαντηση στον ρατσιστη στον ρατσισμο



Αγαπητο tromaktiko. Κατ'αρχην, για να μην παρεξηγηθω, ειμαι ανθρωπος ο οποιος εχω μεγαλωσει στην Αφρικη, επομενως δεν μπορω να με θεωρησω ρατσιστη, διοτι ειμαι φιλος και εχω επαφη με περισσοτερους ξενους παρα Ελληνες.
Ειναι παρα πολυ ωραια ολα αυτα που απαντασε ο φιλος μας στον "ρατσιστη". Συμφωνω πως ολοι ειμαστε ανθρωποι, ολοι εχουμε δικαιωματα, κτλ, κτλ. Ηθελα να ηξερα κατι ομως. Αυτος ο κυριος ο οποιος "κατηγορει" τον "ρατσιστη" επειδη ουσιαστικα φοβαται ο ανθρωπος να βγει απο το σπιτι του, αν ημουν εγω Αλβανος, Πακιστανος, και του βιαζα τη κορη του, τη γυναικα του, του εσπαγα το αμαξι, του εκλεβα το σπιτι, επειδη ζω με 15 ατομα οπως λεει, και εχω και εγω δικαιωμα για ενα καλυτερο αυριο, θα με συνχωρουσε? Θα με αναιχωταν? Καθε μερα ακουω καταγγελιες γυναικων που πεφτουνε θυματα αυτων των γελοιων στα φαναρια, καθε μερα ακουω για κλοπες, για βανδαλισμους. Ειναι ωραια αυτη η "ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΧΩΡΑ" που λες οτι ειμαστε?? Εχεις φιλε μου ιδεα τι προκειται να παθεις αν πας στην Α βανια, στο Πακισταν, στη Νιγηρια και κα νεις οτι κανουν αυτοι εδω στην Ελλαδιτσα μας?? Μιας που το κανες και μιας που σε ξεχασαμε! Δε λεω να γινουμε ετσι, αλλα συγγνωμη, ειμαι Ελληνας πολιτης και εχω την απαιτηση απο το κρατος που μας γδερνει κανονικα, να μου παρεχει ασφαλεια. Θες τους ξενους?? Πολυ ωραια, μαζι σου. Θα μας σεβονται ομως, θα σεβονται τη χωρα η οποια τους φιλοξενει. Δε δεχομαι η γυναικα μου να κυνδηνευει στο δρομο, δε δεχομαι η κορη μου να μην ξερω αν θα γυρισει σπιτι, δε δεχομαι να μου καταστρεφει ο καθε ξενος τη περιουσια μου απλα για να λεω πως ειμαι απο μια ελευθερη χαρα. Αυτο δεν ειναι ελευθερια, ειναι αναρχια και αλητεια. Για αυτο το λογο εχουμε καταντησει ετσι. Διοτι εχουμε μαθει να ανεχομαστε τα παντα, και ολα τα παραλογα να τα κανουμε λογικα, και οποιος τολμησει να πει το αντιθετο να κρινεται για αυτο. Και για να κλεισω, μη νομιζεις οτι οποιος τα κανει αυτα και τυνχανει να ειναι Ελληνας, τον θεωρο καλυτερο επειδη ειναι Ελληνας. Ολοι τα ιδια σκ..α ειναι. Οπως επισης υπαρχουν και αξιολογοι και εργατικοι αλλοδαποι, πολυ καλυτεροι απο καποιους Ελληναρες. ΕΛΕΟΣ ομως με ανθρωπους σαν και σενα που το μονο που κανουν ειναι να το παιζουν LARGE, μεχρι να τους χτυπισει τη πορτα και αυτους ο Αλβανος, Πακιστανος, κτλ, για να τους κλεψει ή οτιδηποτε αλλο.

Ενας αγανακτησμενος "ρατσιστης με την αλητεια"
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!