Τη μια φορά πήρα μια κουρτίνα μπάνιου και τη δεύτερη και πιο πρόσφατη ένα ψηφιακό δέκτη, ο οποίος είχε διαφορά τιμής από το ράφι 10Ε!
Την πρώτη φορά με την κουρτίνα μου είχανε πει ότι είδα άλλη τιμή από άλλο προϊον και αρνήθηκαν να μου επιστρέψουν τη διαφορά οπότε εννοείται ότι και τους έκανα καταγγελία στο 1520, αλλά τη δεύτερη μου επέστρεψαν τα 10Ε αφού πήγαμε μαζί (με ένα ομολογουμένως ευγενέστατο υπάλληλο) και όταν είδε ότι η τιμή ήταν όντως 10Ε πιο κάτω στα ταμπελάκια στο ράφι με έστειλε στην εξυπηρέτηση πελατών και μου έδωσαν πίσω τα 10Ε.
Έχετε υπόψιν, ότι ως καταναλωτές έχουμε το κάθε δικαίωμα να πληρώσουμε την τιμή που γράφει στο ΡΑΦΙ και είναι υποχρεωμένο το κάθε κατάστημα να μας τη δώσει ανεξάρτητα τι τιμή βγάζει στο ταμείο.
Διαφορετικά αν αρνηθούν οφείλουμε να κάνουμε κατευθείαν καταγγελία στο 1520 του ΥΠΑΝ για να μη σας πω και στην αστυνομία αφού ουσιαστικά μας ΚΛΕΒΟΥΝ.
ANAΓΝΩΣΤΗΣ