tromaktiko: ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΤΗ – ΒΟΥΓΙΑ - Ναι σε τραμ – θαλάσσια αστική συγκοινωνία

Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΤΗ – ΒΟΥΓΙΑ - Ναι σε τραμ – θαλάσσια αστική συγκοινωνία



Τις θέσεις της παράταξης «Ενεργοί Πολίτες Οικολογία στην πράξη», σε θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύωην συζήτησε ο υποψήφιος δήμαρχος Χρήστος Μάτης και αντιπροσωπεία της παράταξης με τον Υφυπουργό Μεταφορών Σπύρο Βούγια.

Ειδικότερα συζητήθηκαν τα εξής θέματα:

Τραμ: Η παράταξη «Ενεργοί Πολίτες Οικολογία στην πράξη» τάσσεται υπέρ ενός ελαφρού μέσου σταθερής τροχιάς στη Θεσσαλονίκη. Ο κ.Βούγιας εξέφρασε τη συμφωνία του με την κατασκευή ενός τέτοιου μέσου, το οποίο όπως είπε, εξετάζει.
Θαλάσσια Αστική Συγκοινωνία: Η παράταξη «Ενεργοί Πολίτες Οικολογία στην πράξη» θεωρεί χρήσιμη τη λειτουργία της γραμμής. Ο κ.Βούγιας, είπε ότι το θέμα θα έλθει προς συζήτηση για τις τελικές διευθετήσεις, μετά την εκλογή των νέων δημοτικών αρχών, τη συμβολή των οποίων θεωρεί εξαιρετικά σημαντική, καθώς πρέπει να ενισχύσουν τις υποδομές που είναι αναγκαίες για τη λειτουργία της γραμμής.
Αστική Συγκοινωνία: Η παράταξη «Ενεργοί Πολίτες Οικολογία στην πράξη» ζητά την ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς στις αστικές μετακινήσεις. Ο κ.Βούγιας είπε ότι η μείωση της χρήσης του ΙΧ αποτελεί κομβικό παράγοντα στη βελτίωση του κυκλοφοριακού της πόλης, επανέλαβε την προτίμηση του στα μέσα μαζικής μεταφοράς και στους εναλλακτικούς τρόπους μετακινήσεων, όπως το ποδήλατο, και προσέθεσε ότι θα πρέπει να ενισχυθούν με περισσότερες θέσεις στάθμευσης τα δίκυκλα, ενώ αποδοκίμασε την χρήση των πεζοδρόμων είτε ως χώρων για τραπεζοκαθίσματα, είτε ως χώρων στάθμευσης, τονίζοντας ότι πρέπει να ληφθούν επιπλέον μέτρα.
Υποθαλάσσια: Η παράταξη «Ενεργοί Πολίτες Οικολογία στην πράξη» εξέφρασε την πλήρη διαφωνία της με τη επαναφορά της προοπτικής κατασκευής της υποθαλάσσιας από την κυβέρνηση, τονίζοντας ότι το φιάσκο Σουφλιά στο θέμα μας κόστισε 70 εκ. ευρώ επειδή το έργο δεν έγινε. Ο κ.Βούγιας εξέφρασε την άποψη ότι μια υποθαλάσσια αρτηρία, η οποία θα υπογειοποιεί την κίνηση των ΙΧ, θα είναι χρήσιμη για τη λειτουργία της πόλης με λιγότερα αυτοκίνητα, αποδίδοντας στους πεζούς το δημόσιο χώρο της παλιάς παραλίας.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!