tromaktiko: ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΤΥΧΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ !!!

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΤΥΧΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ !!!



Σύμφωνα με την ΑΡΙΘ. ΣΟΧ 01/128/20-04-2010 ανακοίνωση της ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ (Δ.Ε.Π.Α.Ο.)...για την κάλυψη εποχιακών αναγκών, ανακοινώθηκε η πρόσληψη 2 ατόμων Τ.Ε. (Βιβλιοθηκονομίας και Διοικητικού προσωπικού).

Μετά από ένσταση μου στον ΑΣΕΠ (ήμουν άδικα στον πίνακα απορριπτέων ) , στις 5 ΙΟΥΛΙΟΥ 2010 αποφασίστηκε η ένταξη μου στον πίνακα επιτυχόντων και η άμεση πρόσληψη μου στη θέση ΤΕ Βιβλιοθηκονομίας (1148 μόρια) . Στην ΤΕ Διοικητικό Λογιστικό επιτυχούσα κρίθηκε η Γ.Μ. (1327 μόρια).

Μετά την λήξη της προκήρυξης ακολούθησε αυτεπάγγελτα εισαγγελική παρέμβαση, καθώς πρώτο βαθμό εντοπιότητας είχαν όχι μόνο οι δημότες Ορεστιάδας όπως ορίζετε αλλά και οι δημότες Βύσσας . Η συγκεκριμένη κατηγορία δεν αφορούσε εμάς τις 2 επιτυχούσες , εφόσον ανήκουμε στον δήμο Ορεστιάδας.

Σε διοικητικό συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε αρχές Σεπτέμβρη , στο οποίο ήμουν παρόν, η πρόεδρος της Δ.Ε.Π.Α.Ο κυρία Ροροπούλου Αριάδνη - Δήμητρα παραδέχτηκε δημόσια ότι απασχολεί στις συγκεκριμένες θέσεις 2 άτομα χωρίς καμία σχέση εργασίας (έως εθελόντριες ), γιατί υπάρχει έλλειψη προσωπικού ,αλλά αρνούταν κατηγορηματικά να πάρει εμάς τις επιτυχούσες . Τα άτομα που επιλέχτηκαν ήταν αποτυχούσες στην παρούσα προκήρυξη, η μία εκ αυτών είναι από την Βύσσα. Στην ΤΕ Βιβλιοθηκονομίας εργάζεται η Μ.Σ. (832,20 μόρια) και στην ΤΕ Διοικητικό Λογιστικό εργάζεται η Μ.Ξ. (573 μόρια).

Μετά την πάροδο 2 μηνών αφού δεν είχε πραγματοποιηθεί η πρόσληψη μου αλλά η απασχόληση των αποτυχόντων , απευθύνθηκα στον ΑΣΕΠ για την διευθέτηση του θέματός. Στις 7 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2010 αποφασίστηκε από τον ΑΣΕΠ η ακύρωση της υπάρχουσας προκήρυξης, με την αιτιολογία ότι η εντοπιότητα καθιερώνεται ως πρωτεύων κριτήριο κατάταξης( τόπος μόνιμης κατοικίας μου και εντοπιότητας είναι η Ορεστιάδα ) και η άμεση έκδοση νέας .Επανέκδοση προκήρυξης μέχρι σήμερα δεν έχει πραγματοποιηθεί. Οι ¨εθελόντριες¨ παραμένουν και εργάζονται στις θέση μας μέχρι και σήμερα !!!!!!!!!

Παρακαλώ για την αποκατάσταση της μεγάλης αδικίας εις βάρος μου και την άμεση τοποθέτηση μου στη θέση που δικαιωματικά κέρδισα με βάση τα προσόντα και τα μόρια μου (μήνες ανεργίας, μάνα ανήλικων τέκνων , αγγλικά , υπολογιστές , αντίστοιχοι τίτλοι σπουδών) .

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Ε.Κ.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!