Η διαδρομη ειναι 15 χλμ (Ανω Λεχωνεια-Μηλιες) με τις δυο ραγες να απεχουν μεταξυ τους μολις 60 εκατοστα! Η γραμμη λειτουργησε αρχικα απο το 1903 μεχρι και το 1971, εξυπηρετοντας το κοινο στη μετακινηση του προς τις περιοχες εκεινες του Πηλιου και για τη μεταφορα αγαθων. Επαναλειτουργησε το 1995 καθαρα για τουριστικους λογους και κατ' οπην κυρηξεως του το 1985 ιστορικό διατηρητέο μνημείο.
Το τοπιο φοβερο (οποιος εχει παει εστω και μια φορα στο Πηλιο γνωριζει) και το ταξιδι υπεροχο! Οι επιβατες -(πολλοι και απο πολλες περιοχες της Ελλαδας- αναμεσα τους και πολλα παιδια που πραγματικα χαρηκαν τη διαδρομη αλλα και το στηγμιαιο παιχνιδι με το τραινακι, κατενθουσιασμενοι και ευχαριστημενοι απο το ταξιδι. Το προσωπικο του ΟΣΕ, ευγενικοτατο, χαμογελαστο, με διαθεση αστεισμου, εξυπηρετικοτατο αλλα και αβεβαιο για το "αυριο" του Μουτζουρη.
Δυστυχως οπως με πληροφορησαν, το ταξιδι της επομενης Κυριακης (ο Μουτζουρης λειτουργει μονο Σαββατο και Κυριακη απο Απριλιο μεχρι και τελος Οκτωβριου) μαλλον θα ειναι και το τελετυταιο του. Με ληπη μου ανεφεραν (οι ιδιοι τραβουσαν και αυτοι φωτογραφιες στην διαδρομη) οτι ο Μουτζουρης δεν ετυχε της αναλογης προβολης και πιθανον θα ειναι απο τα πρωτα πραγματα που θα πουληθουν σε ιδιωτη λογω των εξελιξεων στον ΟΣΕ.
Πραγματικα ειναι κριμα κατι τοσο ωραιο να μην ειναι ευρεως γνωστο αλλα και περισσοτερο κριμα ειναι που το Ελληνικο Κρατος θα δωσει σε ιδιωτη να το εκμεταλλευτει και αυτο.
Aναγνώστης