tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ "Δεν τηρείται η απαγόρευση καπνίσματος στον Νομό Δράμας"

Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ "Δεν τηρείται η απαγόρευση καπνίσματος στον Νομό Δράμας"



Εσείς που στείλατε αυτό το θέμα έχετε εις γνώσιν πως όταν το πρόστιμο επέλθει στο ποσό των 5000 ευρώ για τον καταστηματάρχη πόσες μικρό επιχειρήσεις θα αναγκαστούν να κλείσουν; Με αυτόν τον νόμο έχω την άποψη ότι προκειμένου να ικανοποιηθούν οι μη καπνιστές καταπιέζονται οι καπνιστές.Μην ξεχνάμε πώς έχουν και αυτοί δικαιώματα.Τέλος θα ήθελα να δώσω ένα απλό παράδειγμα.Είμαι ιδιοκτήτης ταβέρνας.Νομίζετε εμένα με συμφέρει να έχω πελάτες σαν εσάς που μπορεί να μου δίνουν 20 ευρώ μια νύχτα και να αναγκαστώ να διώξω από το μαγαζί μου,λόγο εσάς,ανθρώπους καπνιστές που να μου αφήνουν μέχρι 100 ευρώ την νύχτα;
Προσωπικά ανθρώπους σαν εσάς ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΘΕΛΩ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΟΥ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!