tromaktiko: Σχόλιο στο θέμα: Δάρνακες - Αναφορά για ελεύθερη διέλευσης από τα διόδια Θεσ/νίκης Αθήνα.

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Σχόλιο στο θέμα: Δάρνακες - Αναφορά για ελεύθερη διέλευσης από τα διόδια Θεσ/νίκης Αθήνα.



Σχόλιο στο θέμα: Δάρνακες - Αναφορά για ελεύθερη διέλευσης από τα διόδια Θεσ/νίκης Αθήνα. Ειναι δικαιωμα σου να μην θέλεις να πληρώσεις διώδια. Μπορείς να πας απο τους επαρχιακους δρόμους μεχρι την Αθήνα και να μην πληρώσεις. Στο μεγαλυτερο κομμάτι της η εθνική οδός είναι ενας πολύ καλός δρόμος με 3 και 4 λωρίδες και μπαριέρα και καμία σχέση δεν έχει ο δρόμος σήμερα με αυτόν πριν 10 χρόνια. Αυτά δεν έγιναν μόνα τους όπως απο μόνα τους και χωρίς!
 κόστος δεν γίνονται ούτε οι συραγκες και το κομματι που κατασκεβάζεται στα Τεμπη και τον Μαλιακό. Επίσεις τα ατυχήματα εχουν μειωθεί κατά παρα πολυ σε σχέση με παλαιότερες εποχές που δεν υπήρχαν ούτε μπαριέρες ούτε 3 λωρίδες. Αν εσύ αυτο το θεωρείς αδικο και για αυτό δεν πρεπει να πληρώνεις διόδια τότε δεν εχεις και δικαιομα να μπαινεις σε αυτόν τον δρομο γιατι εγώ πληρώνω και θα πληρώνω για να τελειώσει οσο γίνεται πιο γρήγορα η συραγκα των Τεμπών και να τελειώνει ενα κομμάτι που εχει πάρει πολυ κόσμο. Και θα συνεχίσω να πληρώνω για την! συντήρηση του δικτύου για να εχω Î! �αλυÏ �ερη σφάλεια όπως στην Αττική οδο. Αλλα να χαιρεσε εσυ τον δρόμο που πληρώνω εγώ για να μου κάνεις το θεσσαλονίκη Αθήνα σε 4,5 ώρες και ανετα χωρίς αγχως μην φύγει ο απέναντι και σκασει πάνω σου το θεωρώ κλοπή σε βάρος μου. Αν οπως λετε οι εταιρίες σας κλεβουν 1 εσεις κλεβεται εμας που ζητάμε καλυτερους δρόμους 10 φορές. Και στο φινάλε που είδες ρε μεγάλε και σε ποιά χωρα να μην υπάρχουν διόδια ; Εκτος απο την Ρουάντα. Αν δεν σου αρέσει να πας στην Αθήνα απο τον παράδρομο και να μην μου χαλάς εμένα τον δρόμο που πληρώνω.

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!