tromaktiko: Ολυμπιακός-Ρεάλ, δέκα χρόνια μετά...

Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

Ολυμπιακός-Ρεάλ, δέκα χρόνια μετά...



Όπως το 2000, Ολυμπιακός  και Ρεάλ Μαδρίτης «ανοίγουν» την Ευρωλίγκα. Μόνο που τότε ήταν η πρώτη υπό την αιγίδα της ULEB. Ο Ντίνο Ράτζα, που είχε πετύχει το πρώτο καλάθι μίας νέας εποχής, θυμάται το παρελθόν...


«Μετά το τέλος της αναμέτρησης, κάποιος μου είπε πως το καλάθι μου ήταν το πρώτο μίας νέας διοργάνωσης. Αλλά την ώρα που το έβαλα, δεν ήξερα ότι ήταν κάτι τόσο ξεχωριστό. Δεν προσπαθούσα να βάλω το πρώτο καλάθι της διοργάνωσης. Πάντα έπαιζα για την ομάδα, αλλά, ναι, ήμουν σκόρερ, οπότε αυτή ήταν η δουλειά μου. Όταν έπαιζαμ ήξερα ανά πάσα στιγμή πόσους πόντους και ριμπάουντ είχα. Αλλά δεν μπορώ να πω πως θυμάμαι πώς ήταν το καλάθι που έβαλα πριν από δέκα χρόνια. Θυμάμαι μόνο ότι χάσαμε. Ήμουν ομαδικός παίκτης κι αυτό που είχε σημασία περισσότερα απ' όλα ήταν η νίκη. Η Ευρωλίγκα τότε ήταν και... δεν ήταν κάτι καινούριο. Ως παίκτης, ήταν το ίδιο για μένα. Δεν κατάλαβα τότε τη διαφορά. Αλλά τώρα βλέπει κανείς πως η Ευρωλίγκα έχει κάνει εξαιρετική δουλειά, οργανώνοντας τα πάντα σωστά και τοποθετώντας το άθλημα στην Ευρώπη στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο» ανέφερε στο euroleague.net ο Κροάτης πρώην παίκτης των «ερυθρολεύκων» και νυν πρόεδρος της ΚΚ Σπλίτ.

Ντε Μιγκέλ: «Ήταν τιμή μου...»

Από την πλευρά του, ο Ινάκι Ντε Μιγκέλ, που επίσης βρισκόταν στο ρόστερ του Ολυμπιακού εκείνη την εποχή, υπογράμμισε: «Έχω εξαιρετικές αναμνήσεις από εκείνη την πρεμιέρα. Ήταν μία καλή αναμέτρηση, παρότι τότε δεν ήταν τα καλύτερα χρόνια του Ολυμπιακού. Είχαμε περιορισμένο μπάτζετ και το "πληρώσαμε" ακριβά στο ματς αυτό. Ήταν επίσης η πρώτη φορά που επέστρεφα στη Μαδρίτη, απ' όταν άφησε την πόλη (σ.σ. βρέθηκε στον Ολυμπιακό από την Εστουντιάντες) για να παίξω στο εξωτερικό. Συνάντησα πρώην Ισπανούς διεθνείς συμπαίκτες, όπως ο Αλμπέρτο Ερέρος κι ο Ραούλ Λόπεθ... Υπήρχε θαυμάσια ατμόσφαιρα κι ήταν κάτι το ιδιαίτερο. Για μένα, αποτελεί τιμή να έχω συμμετάσχει σ' εκείνη την αναμέτρηση. Όχι μόνο αυτό, βέβαια, καθώς ήταν επίσης τιμή να έχω αγωνιστεί στην Ευρωλίγκα με τόσες διαφορετικές ομάδες και να έχω βρεθεί σε ένα Final Four με την Ουνικάχα. Η παρουσία μου στην εναρκτήρια αναμέτρηση και μάλιστα στην πόλη μου, φέρνει στο νου μόνο όμορφες αναμνήσεις».

Στις 16/10/2000, ακριβώς δέκα χρόνια πριν, ο Ολυμπιακός είχε ηττηθεί με 75-73 στο Raimundo Saporta Pavilion της Μαδρίτης. Τη Δευτέρα θα προσπαθήσει στο ΣΕΦ (9.45μ.μ.) να αρχίσει με διαφορετικό τρόπο την Ευρωλίγκα της νέας αγωνιστικής περιόδου.

www.gazzetta.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!