tromaktiko: Οικονομία

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Οικονομία



Δεν ειμαι οικονομολόγος ουτε μαθηματικός ενα ΤΕΙ εχω βγάλει κι αυτο μου πηρε 10 χρονια αλλα εχω μια απορία δανειζόμαστε καθε χρονο 60 δισ. πωσ ειναι δυνατον να αποπληρωσουμε οποιοδηποτε χρέος
 και αυτο να μην ξαναδημιουργηθει αφου ειμαστε ικανοι να πληρωνουμε μονο τις δόσεις που ειναι λογικα 2-3 δις και απο μηδενικη βαση να ξεκινουσαμε σε 3 χρονια θα' χαμε χρέος 180 δις μήπως ξερει κανένας να μου πει πως βγαινει αυτο το κλασμα;ΑΝ  ειναι αληθεια αυτη η υποθεση δικαιολογειται και η συμπεριφορα της ΝΔ που είπαν αντι να βαλουμε φόρους για 2-3 δις. θα τα παρουμε σε δανειο μπας και ξαναβγουμε, συμφωνεί επίσης με αυτο που ειπε η το ΔΝΤ οτι το προβλημα δεν ειναι το ελλειμα αλλα οι δομές της ελληνική οικονομίας (δηλαδη οτι παραγουν χρέος) και επιπλεον δεν καταλαβαινω ποιο το νοημα των τοσων πολλων φορων αφου η αποσταση ειναι τεραστια και δεν καλυπτεται με τιποτα ας μου απαντησει κάποιος που ξερει

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!