tromaktiko: ΠΕΡΙ ΟΑΣΑ- ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ

Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

ΠΕΡΙ ΟΑΣΑ- ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ



Αγαπητοί συμπολίτες μου (επιβάτες-επιβάτισσες) που καθημερινά σας μεταφέρω μέσα στην ζούγκλα της Αθήνας. Με αφορμή την δημοσίευση του φίλου, θα ήθελα να του παρουσιάσω την κατάσταση όπως έχει μέσα από τα δικά μου μάτια, και ελπίζω με αυτό τον τρόπο να βοηθήσω όλους μας να απαντήσουν στο ερώτημα ποιος φταίει
Είμαι και εγώ ένας κοινός άνθρωπος σαν κι εσάς, είμαι ο άνθρωπος σας, ο διπλανός σας γείτονας, είμαι ο οδηγός που περιμένετε να σας πάει στην δουλειά σας Θα ήθελα λοιπόν να σας ενημερώσω για κάποια πράματα που θα πρέπει να μάθετε. Πέραν από το μεγάλο ψέμα που σας έχουν σερβίρει τα ΜΜΕ ότι είμαι ο προνομιούχος που παίρνω 3,000 ευρώ το μήνα!!!
Δείτε ανάλογη δημοσίευση http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/blog-post_1637.html  
Για την λειτουργία της συγκοινωνίας είναι υπεύθυνος ο ΟΑΣΑ ο οποίος ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ να μεριμνά για την σωστή και ομαλή λειτουργία των γραμμών. Η ταλαιπωρία που τραβάτε καθημερινά και εσείς και εγώ στους δρόμους είναι αποτέλεσμα της ΜΗ ΣΩΣΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΟΑΣΑ.

Τι μπορώ να κάνω εγώ φίλοι μου όταν ο αναίσθητος οδηγός του ΙΧ το παράτησε στην γωνία για να πιεί το καφέ του, στην τοπική καφετέρια που είναι πελάτης, που ο ιδιοκτήτης της καφετέριας είναι πελάτης του δήμαρχου και ο δήμαρχος είναι πελάτης του Χ κόμματος?? Και όλοι αυτοί οι ‘’πελάτες’’ δεν αφήνουν να τοποθετηθούν κολωνάκια στην συγκεκριμένη στροφή. Τι να πω εγώ στους επιβάτες που θα με περιμένουν 2,3,4 στάσεις ποιο κάτω μέσα στο κρύο ή την ζέστη??? Να τους εξηγήσω για το πελατειακό μαγαζί της γωνίας???

Τι μπορώ να κάνω εγώ όταν κλείνει το κέντρο από πορεία και δεν με ενημερώνει κανένας? και είμαι αναγκασμένος να αποβιβάσω τον κόσμο μέσα στο πουθενά??
Τι μπορώ να κάνω όταν μέσα στο λεωφορειόδρομο αντί να κινούμε ΜΟΝΟ εγώ, βρίσκονται μαζί μου και 5 ταξι και 15 ΙΧ.??? Πως θα φτάσω στην ώρα μου στο τέρμα για να ξεκινήσω πάλι δρομολόγιο την σωστή ώρα?? Το αποτέλεσμα?? Θα φτάσω καθυστερημενος και θα ξεκινήσω πάλι καθυστερημένος , και το μόνο πράγμα που δεν θα είναι καθυστερημένο , αντιθέτως θα είναι συνεπέσταστο είναι η δική σας αναμονή και ταλαιπωρία.
Ο ΟΑΣΑ ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΕΙ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ και αυτό συνεπάγεται την ταλαιπωρία των επιβατών και την δικιά μου, δεν υπάρχουν άδειοι λεωφορειόδρομοι, δεν υπάρχει σωστός προγραμματισμός δρομολογίων, δεν υπάρχει αστυνόμευση λεωφορειακών γραμμών, δεν υπάρχει ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ για αλλαγές-τροποποιήσεις γραμμών.Και τελικά δεν λειτουργεί τίποτα. Πως λοιπόν το λεωφορείο να έρθει στην ώρα του???? Πείτε μου σας παρακαλώ πως????
Ο οδηγός κάνει ότι είναι δυνατόν και περνάει από το χέρι του για να εκτελέσει το δρομολόγιο, μονίμως παραβαίνουμε τον Κ.Ο.Κ. καθημερινά για να εκτελεστεί το συγκοινωνιακό έργο, με κίνδυνο να συμβει ανα πάσα στιγμή ατύχημα.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ Η ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ. ΓΙΑ ΟΤΙ ΣΥΜΒΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ
ΟΑΣΑ-ΤΡΟΧΑΙΑ-ΔΗΜΟΙ ΓΕΛΑΝΕ εκ του ασφαλούς από τα γραφεία τους με την ταλαιπωρία όλων μας καθημερινά.
Βέβαια όλα ξεκινάνε από την εκάστοτε κυβέρνηση, η οποία δεν θέλει να αφήσει ο πολίτης το ιχ του, και να χρησιμοποιήσει ΜΜΜ, γιατι χρησιμοποιώντας το ιχ του, το κράτος ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΦΟΡΟΥΣ, φόρους από την βενζίνη, φόρους από τα σέρβις των αυτοκινητων, φόρους από τα τέλη, φόρους από όλα τα έξοδα που πληρώνει ένας ιδιοκτήτης ιχ. ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ?? ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΤΟΣΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ???? ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ.
Δεκάδες- εκατοντάδες φορές εμείς σαν οδηγοι παρενοχλούμε με έγγραφα τον ΟΑΣΑ την ΤΡΟΧΑΙΑ τους ΔΗΜΟΥΣ για να ασχοληθουν με προβλήματα γραμμών,και να τα επιλύσουν, και τότε αυτό θα συνεπάγεται καλύτερες συνθήκες μετακίνησης των επιβατων. Η μόνιμη απάντηση τους είναι Η ΣΙΩΠΗ ΤΟΥΣ!!! Έτσι λοιπόν την επόμενη φορά που θα αργήσει το λεωφορείο, μην σκεφτείτε ότι ο οδηγός (των 3,000 ευρώ!!) πίνει καφέ, ΑΛΛΑ σκεφτείτε όλα αυτά που σας έχω αναφέρει παραπάνω.
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Τα συμπεράσματα δικά σας.
Φιλικά προς το επιβατικο κοινο -Οδηγός ΕΘΕΛ: Παναγιώτης Αλ.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!