tromaktiko: Μητροπάνος: ''Εγώ θα καπνίζω''

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Μητροπάνος: ''Εγώ θα καπνίζω''



Εξοργισμένος με την απαγόρευση του καπνίσματος εμφανίζεται ο κορυφαίος λαϊκός τραγουδιστής, Δημήτρης Μητροπάνος, ενώ...


 δήλωσε ότι θα συνεχίσει να καπνίζει.
Συγκεκριμένα σε συνέντευξή του, στην εφημερίδα Capriccio είπες πως ''εγώ, στο αποφασίζουμε και διατάσσουμε, είμαι πάντα αντίθετος. Το τι είπε η Ε.Ε. το έχω χεσ.... Δεν με αφορά η Ευρωπαϊκή Ένωση. Είδα τα χάλια της. Αν θέλουν να με κάνουν να μην καπνίζω, εγώ θα καπνίζω. Συμφωνώ μόνο το κάπνισμα να απαγορευτεί σε νοσοκομεία και σχολεία!''

Παραστατικός λοιπόν στις δηλώσεις του ενώ με αφορμή τον αντικαπνιστικό νόμο, εκφράζει τις ανησυχίες του για την κρίση στα νυχτερινά μαγαζιά.

''Δεν θα πέσουν έξω τα μαγαζιά, θα κλείσουν'' εξηγεί.

''Αν αύριο δουν μία έξαρση στο συκώτι, εξαιτίας του αλκοόλ τότε θα απαγορεύσουν το ποτό; Δεν κατάλαβα. Θέλουν την απαγόρευση; Να μην κόψουν το τσιγάρο αλλά να απαγορεύσουν την παρασκευή του. Δεν τολμούν όμως γιατί υπάρχουν οι εταιρείες. Αυτό που αναπνέουμε έξω είναι το τσιγάρο; Επειδή οι Αμερικανοί είπαν στοπ στο τσιγάρο θα πρέπει να το κάνουμε κι εμείς;'' τονίζει, με φανερή αγανάκτηση στον τόνο της φωνής του.

cosmo.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!