Οι Κινέζοι είναι επίσης οι πιο δεκτικοί στο να επικοινωνούν με επιχειρήσεις και διαφημιστές μέσα από τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, γεγονός που κάνει τους εμπειρογνώμονες να μιλάνε για μια αναδυόμενη αγορά με τεράστιες διαστάσεις για τους online διαφημιστές.
Οπως προκύπτει από τα στοιχεία της έρευνας, οι αναδυόμενες οικονομίες έχουν ξεπεράσει τις ευρωπαϊκές χώρες και τις ΗΠΑ στην κοινωνική δικτύωση. Η έρευνα έγινε σε 46 χώρες και σε δείγμα 50.000
χρηστών του Ιnternet από την εταιρεία ΤΝS Ιnc. και είναι μέχρι σήμερα η μεγαλύτερη έρευνα που έγινε με αντικείμενο τις συνήθειες online. Από την έρευνα εξάγεται το συμπέρασμα ότι στις χώρες που το Ιnternet αναπτύχθηκε πιο πρόσφατα, όπως η Αίγυπτος (56%) και η Κίνα (54%), οι χρήστες του είναι πολύ πιο ενθουσιώδεις, απ΄ ό,τι σε χώρες που το Ιnternet αναπτύχθηκε παλαιότερα, όπως η Ιαπωνία (20%), η Δανία (25%) και η Φινλανδία (26%), παρά το γεγονός ότι οι χώρες αυτές έχουν καλύτερες ιντερνετικές υποδομές. Τα ποσοστά αντιστοιχούν σε ερωτώμενους που απάντησαν ότι χρησιμοποιούν ιδιαίτερα πολύ το Ιnternet. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Τουρκία με ποσοστό 52% είναι η μοναδική ευρωπαϊκή χώρα στο Τop 10. Στην Ελλάδα το ποσοστό αυτό ανέρχεται σε 38%. Δραστηριότητες όπως το μπλόγκινγκ και η δικτύωση μέσω κοινωνικών δικτύων καταγράφουν μεγάλα ποσοστά ανάπτυξης σε χώρες με μεγάλη ανάπτυξη. Οπως προκύπτει από την έρευνα, το 88% των κινέζων χρηστών και ένας στους δύο Βραζιλιάνους (51%) δηλώνουν ότι έχουν δημιουργήσει το δικό τους μπλογκ, ενώ στις ΗΠΑ μόνο το 38% δηλώνουν ενεργοί μπλόγκερ.