tromaktiko: Aπάντηση του Κου Κασσή, ιδιοκτήτη του ιχθυοπωλείου στο Χαλάνδρι, για τον οποίο έγινε καταγγελία από αναγνώστη

Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Aπάντηση του Κου Κασσή, ιδιοκτήτη του ιχθυοπωλείου στο Χαλάνδρι, για τον οποίο έγινε καταγγελία από αναγνώστη



Πραγματικά, λυπήθηκα πολύ με το σχόλιο που αναρτήθηκε για το ιχθυοπωλείο μου. Προσπαθώ πάντα να ικανοποιώ τους πελάτες μου, όχι μόνο με την καλύτερη εξυπηρέτηση, αλλά και παρέχοντάς τους το καλύτερο ψάρι.

Είναι λογικό η άγνοια του κυρίου να τον οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα. Τα επιχειρήματα του κυρίου ήταν τα εξής:
α. Δεν είχε μάτια το ψάρι.
β. Είχε γκρι χρώμα αντί για ασημί χρώμα.
γ. Δεν είχε επαναφορά το κρέας του μετά από πίεση.

Η απάντηση μας, καθώς και τα σωστά κριτήρια για είναι φρέσκο ψάρι είναι τα εξής:

α. Όταν ένα ψάρι δεν έχει μάτι δεν σημαίνει οτι είναι μπαγιάτικο. Σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να γίνει αντιληπτό οτι το μάτι μπορεί να χαθεί από: την πίεση στο δίχτυ, ή από το αγκίστρι, ή από δάγκωμα άλλου ψαριού, ή από ένα απλό χτύπημα στο ξεψαρισμά του. (Ακόμα και 4 ημέρες να αφήσετε ένα ψάρι - που εννοείται ότι δεν σας το συστήνουμε - δεν θα εξαφανισθούν τα μάτια του).
β. Το χρώμα του μπακαλιάρου είναι γκρι. Αυτό που το κάνει πιο ασημί είναι το λέπι του. Ο κύριος το πήρε καθαρισμένο και είναι λογικό να ήταν γκρι. Είχαμε βγάλει τα λέπια του! Το φρέσκο ψάρι δεν το κρίνουν μόνο από το εξωτερικό του, αλλά και από το εσωτερικό του , το οποίο ήταν άσπρο σαν το γάλα.
γ. Ο κύριος πήρε ένα μπακαλιαράκι 400gr, το οποίο του το κάναμε φιλέτο, όπως ανέφερε κι ο ίδιος. Από 400gr ψάρι το καθαρό φιλέτο είναι περίπου 200gr. Σε αυτό τί πίεση να ασκήσουμε και τί επαναφορά να έχουμε;;;

Πιστεύω οτι καθένας που είναι γνώστης πάνω στα ψάρια αντιλαμβάνεται ...
Φυσικά θα το έδινα και στο παιδί μου, γιατί το ψάρι ήταν φρεσκότατο. Ό,τι ψάρι διατίθεται από το ιχθυοπωλείο μας, ελέγχεται από δύο ανθρώπους «γνώστες του αντικειμένου». Οι « ΦΟΥΡΝΟΙ ΙΚΑΡΙΑΣ » λειτουργούν περίπου ενάμισι χρόνο και δεν έχουμε προβεί σε καμία απολύτως διαφήμιση. Γιατί πιστεύουμε πως η καλύτερη διαφήμιση είναι τα ίδια μας τα ψάρια. Οι περισσότεροι πελάτες, μας γνωρίζουν από άλλους πελάτες που μας έχουν εμπιστευθεί.

Θέλουμε, λοιπόν, να τους ευχαριστήσουμε όλους και να τους δώσουμε την υπόσχεση, οτι εμείς θα κάνουμε πάντα το καλύτερο δυνατόν και θα τους προσφέρουμε πάντα το φρεσκότερο ψάρι.
Αν πρόκειται για πελάτη που παρεξήγησε, είμαστε διατεθειμένοι να του διευκρινίσουμε οτιδήποτε και να λύσουμε κάθε απορία του πάνω στα ψάρια.
Αν πρόκειται για ανυπόστατες συκοφαντίες και λασπολογίες, μόλις μας δοθεί η ευκαιρία θα απαντήσουμε μέσω της νομικής οδού.

ΦΟΥΡΝΟΙ ΙΚΑΡΙΑΣ
25 ΜΑΡΤΙΟΥ 3 ΧΑΛΑΝΔΡΙ
ΚΑΣΣΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!