Dassault Aviation (Γαλλία), SAAB (Σουηδία), ALENIA (Ιταλία), EADS-CASA (Ισπανία), RUAG (Ελβετία).
Συγκεκριμένα η ΕΑΒ έχει αναλάβει την Σχεδίαση/Ανάλυση και Κατασκευή:
- του Συστήματος Εξαγωγής Καυσαερίων (Exhaust Assembly) που αποτελεί κρίσιμο σημείο εντοπισμού του θερμικού ίχνους του αεροσκάφους,
- της οπίσθιας ατράκτου (Aft Fuselage) του αεροσκάφους , καθώς και
- του πίνακα ελέγχου των ηλεκτρονικών συστημάτων του αεροσκάφους πριν από την πτήση (VMS Avionics Test Ring).
Ο Διευθυντής του Προγράμματος και της κοινοπραξίας που αναπτύσσει το αεροσκάφος -στέλεχος της Dassault Aviation- σε προγραμματισμένη σύσκεψη εργασίας με την Διεύθυνση Σχεδίασης και Ανάπτυξης αεροδιαστημικών Συστημάτων της ΕΑΒ απέδωσε τα εύσημα στην εταιρεία συγχαίροντας όλους τους εμπλεκόμενους στο έργο για την ιδιαίτερη αποτελεσματικότητά τους και προτρέποντάς τους να συνεχίσουν με τον ίδιο ενθουσιασμό μέχρι την πρώτη δοκιμαστική πτήση του Αεροσκάφους, τον Μάιο του 2012.
«Είναι σημαντικό να αναγνωρίζεται η συντονισμένη μας προσπάθεια και μας δίνει κουράγιο να εργαζόμαστε με τον ίδιο ενθουσιασμό» δήλωσε ο κ. Τάσος Φιλιππάκος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΑΒ. Και πρόσθεσε: «Δίνω με τη σειρά μου συγχαρητήρια στους ανθρώπους μας, η συμβολή των οποίων είναι καθοριστική για την πρόοδο της εταιρείας μας».
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ - ΜΠΕ