tromaktiko: Απάντηση σε θέμα Καταγγελία για κατάστημα ΕΛΤΑ

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Απάντηση σε θέμα Καταγγελία για κατάστημα ΕΛΤΑ



Θα παρακαλούσα τους αγαπητούς αναγνώστες σας  σαν υπάλληλος του Ελτα που είμαι να είναι ειλικρινείς και να μην βγάζουν τα απωθημένα τους για να κάνουν εντύπωση...
δεν θα υπερασπισθώ το δημόσιο και θα είμαι ο τελευταίος Έλληνας που θα ισχυρισθεί ότι όλα λειτουργούν άψογα αλλά να κατηγορούμε έναν υπάλληλο για ένα γραμμάριο (που καλώς το χρέωσε στην κυρία) για αυτό είναι σε ακέραιες αναβαθμίσεις 1-50 κτλ εκτός και αν η κυρία θέλει δικό της τιμοκαταλόγο, δεύτερο σε όλες της Δ.Ε.Κ.Ο. πέρνουμε απόδειξη για ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ συναλλαγή είτε είναι του ενός λεπτού είτε πολαπλάσια της οπότε τίποτε δεν πάει στην τσέπη του υπαλλήλου αυτήν που κλέβουν αγαπητή μου κυρία δεν κάνουν 8ωρα για να ζήσουν την οικογένεια τους.

Και τρίτον και τελευταίο για να μην σας κουράζω κιόλας υπάρχει τιμοκατάλογος ανάλογα με το βάρος αλλά και με τον όγκο , υπάρχει ακτηγορία επίδοσης Α Β κτλ μικρόδεμα μικρή επιστολή κτλ και όλα είναι γραμμένα σε λίστα την οποία μπορεί φυσικά η κυρία να μπει στο site του ταχυδρομείου και να τα δει δεν τα έχουμε κρυμμένα , όσο για την ανωνυμία που επικαλείται πολύ καλώς την επικαλεί αλλά για λάθος λόγο, να σταματήσει να βλέπει ταινείς συνομωσίες αν κάνει ένα παράπονο δεν σημαίνει ότι μετά όλοι οι υπάλληλοι του ταχυδρομείου θα την ΄κυνηγούν΄΄ και θα της κρατάνε την αλληλογραφία την ΕΛΕΟΣ.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!