Ο Εμπορικός & Εισαγωγικός Σύλλογος Πάτρας παλεύει άλλωστε γι’ αυτό εδώ και δεκαετίες, από την εποχή της προεδρίας στο Λιμενικό Ταμείο του αείμνηστου Ανδρέα Χ. Παπανδρέου, τη δεκαετία του 1960. Και σήμερα όμως ο Ε.&Ε.Σ.Π., έχει επανειλημμένως τονίσει, ότι η πάγια θέση του σε ό,τι αφορά το θαλάσσιο μέτωπο της Πάτρας, ήταν να αποδοθεί στην πόλη και τους κατοίκους της και να αξιοποιηθεί αναλόγως, έτσι ώστε να είναι φιλικό προς το περιβάλλον και τους πολίτες.
Φτάσαμε σήμερα αυτό να γίνεται πραγματικότητα, ζήσαμε όμως το φιάσκο με τα δύο αμαξοστάσια του ΟΣΕ, για την παράδοση των οποίων στο Δήμο της Πάτρας υπεγράφη μνημόνιο στα μέσα Σεπτεμβρίου του 2009 (λίγο πριν τις εθνικές εκλογές δηλαδή…), πριν λίγες ημέρες αυτό ακυρώθηκε και ο Δήμαρχος έκανε λόγο για εξαπάτηση.
Στην ανακοίνωσή του ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης λέει: «Η τυπική επίλυση του ζητήματος θα ολοκληρωθεί μεταξύ των αρμόδιων Υπουργείων και του Οργανισμού Λιμένος Πατρών με την ενεργό συμμετοχή της νέας Δημοτικής Αρχής και της Περιφέρειας. Στο χρονικό διάστημα, ήτοι από σήμερα μέχρι 31-12-2010, ομάδα εργασίας θα εξετάσει νομικά το ζήτημα».
Επειδή λοιπόν οι μέρες είναι «πονηρές» και στα ψιλά γράμματα κρύβονται εκπλήξεις συνήθως δυσάρεστες, που ακυρώνουν ή αλλοιώνουν αποφάσεις, ο Ε.&Ε.Σ.Π. ζητά:
1. Να δεσμευθεί δημοσίως ο Πρωθυπουργός για την απόδοση του θαλασσίου μετώπου στην Πάτρα και
2. Να «πέσουν» άμεσα και συγκεκριμένα πριν τις εκλογές οι υπογραφές που θα επιβεβαιώνουν τα όσα δεσμεύτηκε προφορικά στον Δήμαρχο της Πάτρας Ανδρέα Φούρα ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης.
Υπενθυμίζουμε, ότι η θέση μας και οι προτάσεις μας, ως Εμπορικός και Εισαγωγικός Σύλλογος Πάτρας για τη λιμενική ζώνη, είναι όπως την καταθέσαμε και στη συνάντηση που είχαμε πριν από μήνες με τη διοίκηση του Ο.Λ.ΠΑ., με τη μορφή υπομνήματος:
1. Άμεσα λειτουργία του Νέου Λιμανιού.
2. Απόδοση μέρους της Λιμενικής ζώνης στην πόλη. Το οφείλει.
3. Ήπιες παρεμβάσεις στην υποδιαμόρφωση Λιμενικής ζώνης.
4. Δημιουργία Μαρίνας, αναψυχής, ενυδρείου, κ.ά.
5. Αναπτυξιακές δραστηριότητες (προσέλευση κρουαζιερόπλοιων).
6. Δημιουργία ποδηλατοδρόμων, χώρων περιπάτου κ.λ.π.
7. Δημιουργία παρκινγκ (πλωτών για την διευκόλυνση της πόλης).
8. Κανένα νέο κτίσμα.
ΕΚ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ