tromaktiko: Περί καταλήψεων...

Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Περί καταλήψεων...



Καλημέρα σας,

διάβασα μια ανάρτηση στο blog σας σήμερα τα ξημερώματα στις 03:52, από μια αναλφάβητη μαθήτρια Γ' Λυκείου. Την χαρακτηρίζω αναλφάβητη διότι ακόμα και με κεφαλαία γράμματα, έχει κάμποσα ορθογραφικά λάθη που ούτε η 7 ετών κόρη μου μαθήτρια Β' Δημοτικού δεν κάνει στο σχολείο της!!
Να μην επεκταθώ δε και τολμήσω να αναρωτηθώ για το πόσα λάθη θα είχε εάν ήταν με μικρά γράμματα η επιστολή της απεσταλμένη.......
Στο προκείμενο τώρα, θα καταθέσω την άποψή μου επί των καταλήψεων μέσω ερωτημάτων.......
1) Τι εστί κατάληψη γνωρίζετε, υποτιθέμενοι "μαθητές"?

2) Ποιο οίκημα θα καταλάβετε? Δική σας ιδιοκτησία είναι ή του Δημοσίου?

3) Ποιο άρθρο του Συντάγματος σας δίδει το δικαίωμα για να "καταλάβετε" δημόσιο κτίριο?

4) Ποιο άρθρο του Συντάγματος σας δίδει το δικαίωμα να απαγορεύσετε σε άλλους μαθητές να εισέλθουν στις αίθουσες Δημοσίου Σχολείου για μάθημα, δηλαδή να τους στερήσετε το δικαίωμα για μάθηση?

5) Ποιος σας όρισε κριτές του εκπαιδευτικού συστήματος ανήλικα παιδαρέλια?

6) Ποιος καταγράφει τους συμμετέχοντες στην «κατάληψη» (δήλωση συμμετοχής ενυπογράφως ανεύθυνα ανθρωπάκια) και σε ποιόν δίδει τη λίστα συμμετεχόντων?

7) Ποιος ευθύνεται για την πρόκληση ζημιών στα σχολεία (Αίθουσες – Υλικά)? Ποιος πληρώνει για την αποκατάσταση των ζημιών αυτών?

8) Γιατί να μην υπάρχει λίστα με τους «καταληψίες» η οποία να δίδεται στον εκάστοτε Δντή για απόδοση ευθυνών σε πράξεις της ερώτ.7? Μήπως ΔΕΝ θα συμμετείχε σχεδόν κανείς τότε, ευθυνόφοβα ανθρωπάκια?

9) Γιατί ποτέ – μα ποτέ – δεν πλήρωσαν για τις ζημιές που προξένησαν οι μαθητές στις σχολικές αίθουσες των υπό κατάληψη κτιρίων? Γιατί να πληρώνω εγώ αδρά τις καταστροφές σε Δημόσια κτίρια ενώ υπάρχουν υπεύθυνοι γι'αυτό?

10) Σε ποιο πολιτισμένο κράτος του κόσμου υπάρχει ο όρος «κατάληψη» σε Δημόσιο σχολείο?

11) Σε ποιο τριτοκοσμικό κράτος υπάρχει ο όρος «κατάληψη» σε Δημόσιο σχολείο?

11) Μήπως οι «καταλήψεις» είναι υποκινούμενες από κάποιους – όλος διόλου τυχαίως αριστερών φρονημάτων στη σκέψη & έκφραση αλλά δεξιών & καπιταλιστικών ως προς το ύψος του τραπεζικού τους λογαριασμού – καθηγητές οι οποίοι αρέσκονται στην «ξάπλα» & στη δημοσιοϋπαλληλίστικη νοοτροπία, και σίγουρα όχι στη μετάδοση μάθησης για την οποία πληρώνονται?

12) Μήπως οι μαθητές γίνονται έρμαια των εκάστοτε ορέξεων κάποιων καθηγητών? Γιατί άραγε?

13) Ποιοι είναι οι λόγοι των «καταλήψεων» αυτών? Ποια είναι τα αιτήματά σας δηλαδή? Αμφιβάλλω τα μάλα εάν ξέρετε κι εσείς οι ίδιοι!

14) Ποιος από εσάς είναι αρκετά αφελής ώστε να πιστεύει πώς σε περίπτωση καταγραφής των συμμετεχόντων σε μια κατάληψη & τη διαπίστωση πρόκλησης υλικών ζημιών σε περιουσία του Δημοσίου & την αποστολή του λογαριασμού επισκευής των ζημιών αυτών στους γονείς των παιδιών που συμμετείχαν στην κατάληψη (η οποία θα φαίνεται από την ενυπόγραφη λίστα συμμετοχής, βλέπε ερώτ.6), θα επέτρεπε στο παιδί του να συμμετέχει ξανά σε κατάληψη??

Έχω περάσει από τις σχολικές αίθουσες όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης (Α’Βάθμια – Β’Βάθμια & Γ’Βάθμια) και το χάλι μαύρο – της εκπαίδευσης - της χώρας αυτής που ζούμε δεν περιγράφεται! Σαν γονέας πλέον, δεν επιτρέπω σε κανέναν να καπηλεύεται τη Δημόσια Εκπαίδευση προς εξυπηρέτηση ιδίων σκοπών!

Εν κατακλείδι, αυτή είναι η Δημόσια Παιδεία στην Ελλάδα, εάν δεν σας αρέσει κάτι, κάντε προτάσεις ουσιαστικές & με περιεχόμενο και αφήστε τους ενήλικες να αποφασίσουν.

ΥΓ: Μπράβο στην κ.Γιαννάκου που κατάφερε και είχε επιβάλλει τη βάση του «10» ως εισαγωγή στην Γ’Βάθμια εκπαίδευση. Ξεχωρίζουν οι μαθητές από τους «κατ’επάγγελμα και κατ'ανάγκη μαθητές»! Στο κάτω-κάτω της γραφής, δεν θα γίνουν και όλοι επιστήμονες, κάποιοι πρέπει να γίνουν και τεχνίτες (Υδραυλικοί – Ηλεκτρολόγοι – Τεχν.Πλυντηρίων – Τεχν.Αυτ/των – Χτίστες – Βαφείς κτιρίων κτλ) για να αρχίσει να εφαρμόζεται ο ανταγωνισμός και σε αυτούς τους τομείς όπου δυστυχώς σήμερα υπάρχει....μονοπώλιο! Οι σημερινοί κυβερνώντες όμως, επιθυμούν τη διάλυση της Δημόσιας παιδείας, την ώρα που όλων των αρχόντων αυτών τα παιδιά, φοιτούν σε ιδιωτικά σχολεία εξ αρχής και σε κολέγια του εξωτερικού στη συνέχεια.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!