συμπεριφορές ,συγκεκριμένα ήταν πολύ ζωηρός μέσα στην προσπάθεια του να γίνει αποδεκτός, πολλές προσπάθειες από εμένα ,με την στήριξη παιδοψυχολόγων κατά διαστήματα και με ιδιαίτερα κατ οίκον μαθήματα στο σπίτι προκειμένου να βελτιωθεί ως μαθητής, το παιδί έχει κάνει μεγάλη πρόοδο, έλα όμως που όπως λέει ο σοφός λαός μας πιο καλά να σου βγει το μάτι παρά το όνομα. Στο σχολειό του αποδίδονται ενέργειες οι οποίες είμαι απόλυτα βέβαιη ότι δεν του ανήκουν ,όπως πχ 1)’Οτι παρενοχλούσε με τηλεφωνικές κλήσεις μαθήτρια στην διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου ,ο γιός μου δεν έχει τηλέφωνο καθώς επίσης ούτε σταθερό έχουμε στο σπίτι και με τον καινούργιο νόμο δεν θα μπορούσε να έχει στην κατοχή του "αδήλωτο" κινητό . Μου λένε όμως από το σχολείο να μην το «ΨΑΧΝΩ ΕΤΣΙ» Απλά δλδ να δέχομαι τα πάντα.2) Περιστατικό το οποίος στηρίζεται σε δύο ανήλικους ,σε μαρτυρίες τους.
Εν έτη 2010 μέσα στο σχολικό περιβάλλον εάν βρεθούν 1-2 μαθητές και προσάψουν ένα γεγονός σε μαθητή τότε ο τελευταίος αποβάλλεται ,και όλα αυτά την στιγμή που οι καθηγητές δυστυχώς (χωρίς να ευθύνονται οι ίδιοι) δεν έχουν την γνώση ούτε καν στοιχειώδους παιδοψυχολογίας .
Σήμερα το παιδί κινδυνεύει να το αποβάλλουν από το σχολείο διότι κάποιοι θεωρούν ότι η καλύτερη λύση είναι το παιδί να φύγει από το σχολείο τους ,καλύτερη λύση για εκείνους η για το παιδί??? ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ !!!!
Νοιώθω φίλοι μου ότι δεν έχω καμία στήριξη από εκείνους που έχουν διοριστεί να μορφώσουν το παιδί μου και να συμβάλλουν στο να δημιουργηθεί ένας ψυχικά υγείες και μορφωμένος άνθρωπος .
Κύριοι Καθηγητές δεν είναι το παιδί αυτό εχθρός σας ,δεν είναι το παιδί αυτό εν δύναμη κίνδυνος στην διατάραξη της καθημερινότητας σας ,είναι ένας άνθρωπος που αν του απλώσεις το χέρι θα το γραπώσει και θα σηκωθεί στα πόδια του ,είναι εκείνος ο άνθρωπος που αύριο ίσως να σας προσφέρει το δικό του χέρι όταν εσείς το χρειαστείτε.
Μια μητέρα.