tromaktiko: Συγκλονιστική συνέντευξη κ.Μαμαλάκη

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Συγκλονιστική συνέντευξη κ.Μαμαλάκη



Η Στέλλα είναι ζωντανή, δίπλα μου...»!Στην εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ" και το Σταύρο Θεοδωράκη μίλησε ο «εθνικός μας σεφ», μια συνέντευξη πραγματικά συγκλονιστική: «Η Στέλλα είναι ζωντανή, δίπλα μου. Δεν μπορεί να φύγει, είμαστε 38 χρόνια μαζί.
Μου λείπει πάρα πολύ. Δεν μπορεί κανείς να το καταλάβει», απαντά ο αγαπητός σε όλους μας Ηλίας στο ερώτημα...«Πως είναι τώρα η ζωή σου. Συνέχεια επανέρχεται η Στέλλα»;

Και το πιο συγκλονιστικό κομμάτι της συνέντευξης είναι στο σημείο που ο Σταύρος Θεοδωράκης τον ρωτάει αν πηγαίνει στο νεκροταφείο: «Όχι, δεν πιστεύω ότι είναι εκεί η ψυχή της. Η ψυχή της Στέλλας είναι μαζί μου. Είναι δίπλα μου την ώρα που κάνω τηλεόραση. Και τώρα, στο "Top Chef " θα είχε γίνει φιλενάδα με όλα τα κορίτσια της παραγωγής. Καμιά φορά θα γελούσαν και ο σκηνοθέτης θα τους φώναζε. Θα ήταν ένα κομμάτι της ομάδας. Όχι δεν είναι στα νεκροταφεία, δεν της ταιριάζουν».

http://www.markos.tv/sygklonistiki-synenteyksi-mamalaki-i-stella-einai-zontani-dipla-moy
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!