tromaktiko: Aπαντηση "ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΡΤ, όχι δική μας"

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Aπαντηση "ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΡΤ, όχι δική μας"



Mηπως η εκδοση mozilla που χρησιμοποιεις ειναι πιο παλια και θελει αναβαθμιση? εγω στο συστημα μου (χρησιμοποιω λινουξ) εχω τον 4 beta (δεν εχει βγει ακομα στην κυκλοφορια. Eιναι ακομα σε δοκιμαστικο σταδιο).
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/blog-post_4246.html) Oπως βλεπεις η σελιδα βγαινει κανονικα οπως φαινεται, τουλαχιστον η αρχικη τους. αν ειναι και θεμα λειτουργικου δεν γνωριζω, αλλα θα ηταν τουλαχιστον "κουτο" εκ μερους τους, να μην δουλευει σε windows που εχουν οι περισσοτεροι χρηστες, ενω σε λινουξ που εχουν ελαχιστοι να λειτουργει κανονικα... οπως και να εχει παντως μερικοι ειναι πολυ αγενεις και θελουν σιγουρα πολυ κραξιμο (μην πω τιποτα πιο βαρυ και πεσει λογοκρισια). εμενα σε μια σελιδα μου ειχε τυχει να μου βγαζει το εξης:... "you are using linux, you are a parasite, get away from here"... δηλαδη:... "χρησιμοποιεις λινουξ, εισαι παρασιτο, βγες αμεσως απο εδω"... ελεος δηλαδη, τι μυαλο εχουν μερικοι για να προσβαλουν ετσι?...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!