Καταρχήν φίλε μου, σε ευχαριστώ πολύ που ανταποκρίνεσαι στις παραθέσεις μου.Επίσης, σε ευχαριστώ πολύ για τις παρατηρήσεις σου διότι μου δίνεις την ευκαιρία να γνωστοποιήσω κάποια θέματα τα οποία δεν γνωρίζει το ευρύ κοινό και τα οποία αφορούν το εσωτερικό της εταιρείας μας.
Οι διοικητικοί της ΕΘΕΛ δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τους οδηγούς, είναι δύο απολύτως ξεχωριστές ειδικότητες. Δεν υπάρχει κοινό μέτωπο αγώνα μεταξύ εμάς των οδηγών και των διοικητικών, τρανταχτό παράδειγμα για αυτό που σου λέω είναι ότι στις δικές μας απεργίες (των οδηγών) ΔΕΝ ΣΥΜΕΤΕΙΧΑΝ διοικητικοί, Γιατί άραγε????; Μήπως οι διοικητικοί συμφωνούν με τα νέα μέτρα της κυβέρνησης ή φοβούνται κάτι άλλο; Γι’ αυτό σου λέω, δεν είμαστε συνάδελφοι με τους διοικητικούς, είμαστε συνεργάτες.
Δεν είπα ποτέ ότι όλοι οι διοικητικοί πίνουν καφέ. Αλλά όπως σε κάθε δημόσια υπηρεσία, έτσι και στην δικιά μας από τους δέκα δουλεύουν οι δύο. Έτσι όμως δεν βιώνει μία εταιρεία όταν από τους δέκα δουλεύουν μόνο οι δύο. Πιστεύω να καταλαβαίνεις αυτό που σου λέω, επειδή όπως μου λες δουλεύεις και εσύ σε εταιρεία. Οι διοικητικοί είναι αυτοί που δεν λειτουργούν σωστά και δυσχεραίνουν το έργο της ΕΘΕΛ και του ΟΑΣΑ. Οι διοικητικοί είναι αυτοί που κάποιοι (όχι όλοι) παίρνουν 3.000.000 ευρώ τον μήνα.
Εξάλλου η εταιρεία δεν κάνει προσλήψεις διοικητικών μέσω ΑΣΕΠ για να τηρηθεί πλήρη αξιοκρατία, αλλά «μετατρέπει» άλλες ειδικότητες, σε διοικητικούς, μέσα σε μία νύχτα, χωρίς τα απαραίτητα προσόντα, η ‘’μετατροπή’’ γίνεται με κομματικά κριτήρια και αυτό είναι πολύ άσχημο για έναν άνθρωπο ο οποίος διαθέτει τα απαραίτητα πτυχία και προσόντα για θέση διοικητικού και δεν μπορεί να συμμετάσχει σε διαγωνισμό, αφού η ΕΘΕΛ δεν κάνει διαγωνισμό.
Σου αναφέρω χαρακτηριστικο παράδειγμα ότι στα περισσότερα γραφεία κίνησης αμαξοστασίων αυτή τη στιγμη, αλλά και στο παρελθόν στην θεση του υποδιευθυντή – διευθυντή κινησης, βρίσκονται άτομα που δεν διαθέτουν τις απαραίτητες προυποθέσεις για τις συγκεκριμένες θέσεις
Στην θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΘΕΛ διορίζονται από την εκάστοτε κυβέρνηση άτομα που ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ!!!!! Και όπως είναι φυσικό σε όποιο συγκοινωνιακο πρόβλημα προκύπτει η απάντηση τους είναι ‘’ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ!!’’
Οι διοικητικοί είναι αυτοί που αντέδρασαν όταν ο κύριος Βγενόπουλος έκανε πρόταση εξαγορας της ΕΘΕΛ και δήλωσε: Αγοράζω τους οδηγούς και τα λεωφορεία, όμως δεν θέλω το διοικητικό προσωπικό και τα συνεργεία!! Μήπως θα έπρεπε να αναρωτηθούμε γιατί αυτή η πρόταση από τον κ. Βγενόπουλο????
Όσο για τους οδηγούς σαφώς και υπάρχουν ‘’μπουμπούκια’’ ανάμεσα μας, εξάλλου δεν θα ήμουν αντικειμενικός αν δεν το αναγνώριζα. Θα σου πω όμως ότι εγώ προσωπικά έχω ζητήσει να δημιουργηθεί ειδική επιτροπή η οποία θα είναι όλη μέρα στους δρόμους για να επιβάλει πρόστιμα και ποινές σε συναδέλφους μου οι οποίοι, υπόκεινται σε παραπτώματα, (οδήγηση με το ένα πόδι στο ταμπλώ, κακή συμπεριφορά σε επιβάτη, ΄΄φάγωμα δρομολογίων κτλ.) Βέβαια η λύση του προβλήματος είναι η ΤΗΛΕΜΕΤΡΙΑ, την οποία ακόμα περιμένουμε να ευδοκιμησει…….προς όφελος οδηγων και επιβατών.
Τέλος θα ήθελα να αναφέρω κατηγορηματικά ότι δεν ανήκω σε κανένα κομμα, προς αποφυγην παρεξηγήσεων, και θα ήθελα να μεταφέρω ένα πολύ μεγαλο ευχαριστω εκ μερους εμου αλλά και αρκετών συναδελφων μου ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ tro(ma)ktikou για τον χώρο που μας διαθέτουν να αναρτούμε τις απόψεις μας, καθως επίσης να ευχαριστησω και όλους εσάς που διαβάζεται τις αναρτήσεις μας και μας θέτετε ερωτήματα και αντιπαραθέσεις. Θα μου επιτρέψετε όμως επειδή σέβομαι τον χώρο και τον χρόνο του tromaktikou να μην συνεχίσω με αυτό τον ρυθμο τις αναρτήσεις, γιατί εξάλλου το θέμα της μισθοδοσίας από όπου ξεκινησαμε τίνει να καταλήξει αλλού και δεν θα μας φτάνουν μετά ούτε 10 trοmaktika να γράφουμε!
Σας ευχαριστώ πολύ
Οδηγός ΕΘΕΛ
Παναγιώτης Αλ.
Οι διοικητικοί της ΕΘΕΛ δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τους οδηγούς, είναι δύο απολύτως ξεχωριστές ειδικότητες. Δεν υπάρχει κοινό μέτωπο αγώνα μεταξύ εμάς των οδηγών και των διοικητικών, τρανταχτό παράδειγμα για αυτό που σου λέω είναι ότι στις δικές μας απεργίες (των οδηγών) ΔΕΝ ΣΥΜΕΤΕΙΧΑΝ διοικητικοί, Γιατί άραγε????; Μήπως οι διοικητικοί συμφωνούν με τα νέα μέτρα της κυβέρνησης ή φοβούνται κάτι άλλο; Γι’ αυτό σου λέω, δεν είμαστε συνάδελφοι με τους διοικητικούς, είμαστε συνεργάτες.
Δεν είπα ποτέ ότι όλοι οι διοικητικοί πίνουν καφέ. Αλλά όπως σε κάθε δημόσια υπηρεσία, έτσι και στην δικιά μας από τους δέκα δουλεύουν οι δύο. Έτσι όμως δεν βιώνει μία εταιρεία όταν από τους δέκα δουλεύουν μόνο οι δύο. Πιστεύω να καταλαβαίνεις αυτό που σου λέω, επειδή όπως μου λες δουλεύεις και εσύ σε εταιρεία. Οι διοικητικοί είναι αυτοί που δεν λειτουργούν σωστά και δυσχεραίνουν το έργο της ΕΘΕΛ και του ΟΑΣΑ. Οι διοικητικοί είναι αυτοί που κάποιοι (όχι όλοι) παίρνουν 3.000.000 ευρώ τον μήνα.
Εξάλλου η εταιρεία δεν κάνει προσλήψεις διοικητικών μέσω ΑΣΕΠ για να τηρηθεί πλήρη αξιοκρατία, αλλά «μετατρέπει» άλλες ειδικότητες, σε διοικητικούς, μέσα σε μία νύχτα, χωρίς τα απαραίτητα προσόντα, η ‘’μετατροπή’’ γίνεται με κομματικά κριτήρια και αυτό είναι πολύ άσχημο για έναν άνθρωπο ο οποίος διαθέτει τα απαραίτητα πτυχία και προσόντα για θέση διοικητικού και δεν μπορεί να συμμετάσχει σε διαγωνισμό, αφού η ΕΘΕΛ δεν κάνει διαγωνισμό.
Σου αναφέρω χαρακτηριστικο παράδειγμα ότι στα περισσότερα γραφεία κίνησης αμαξοστασίων αυτή τη στιγμη, αλλά και στο παρελθόν στην θεση του υποδιευθυντή – διευθυντή κινησης, βρίσκονται άτομα που δεν διαθέτουν τις απαραίτητες προυποθέσεις για τις συγκεκριμένες θέσεις
Στην θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΘΕΛ διορίζονται από την εκάστοτε κυβέρνηση άτομα που ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ!!!!! Και όπως είναι φυσικό σε όποιο συγκοινωνιακο πρόβλημα προκύπτει η απάντηση τους είναι ‘’ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ!!’’
Οι διοικητικοί είναι αυτοί που αντέδρασαν όταν ο κύριος Βγενόπουλος έκανε πρόταση εξαγορας της ΕΘΕΛ και δήλωσε: Αγοράζω τους οδηγούς και τα λεωφορεία, όμως δεν θέλω το διοικητικό προσωπικό και τα συνεργεία!! Μήπως θα έπρεπε να αναρωτηθούμε γιατί αυτή η πρόταση από τον κ. Βγενόπουλο????
Όσο για τους οδηγούς σαφώς και υπάρχουν ‘’μπουμπούκια’’ ανάμεσα μας, εξάλλου δεν θα ήμουν αντικειμενικός αν δεν το αναγνώριζα. Θα σου πω όμως ότι εγώ προσωπικά έχω ζητήσει να δημιουργηθεί ειδική επιτροπή η οποία θα είναι όλη μέρα στους δρόμους για να επιβάλει πρόστιμα και ποινές σε συναδέλφους μου οι οποίοι, υπόκεινται σε παραπτώματα, (οδήγηση με το ένα πόδι στο ταμπλώ, κακή συμπεριφορά σε επιβάτη, ΄΄φάγωμα δρομολογίων κτλ.) Βέβαια η λύση του προβλήματος είναι η ΤΗΛΕΜΕΤΡΙΑ, την οποία ακόμα περιμένουμε να ευδοκιμησει…….προς όφελος οδηγων και επιβατών.
Τέλος θα ήθελα να αναφέρω κατηγορηματικά ότι δεν ανήκω σε κανένα κομμα, προς αποφυγην παρεξηγήσεων, και θα ήθελα να μεταφέρω ένα πολύ μεγαλο ευχαριστω εκ μερους εμου αλλά και αρκετών συναδελφων μου ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ tro(ma)ktikou για τον χώρο που μας διαθέτουν να αναρτούμε τις απόψεις μας, καθως επίσης να ευχαριστησω και όλους εσάς που διαβάζεται τις αναρτήσεις μας και μας θέτετε ερωτήματα και αντιπαραθέσεις. Θα μου επιτρέψετε όμως επειδή σέβομαι τον χώρο και τον χρόνο του tromaktikou να μην συνεχίσω με αυτό τον ρυθμο τις αναρτήσεις, γιατί εξάλλου το θέμα της μισθοδοσίας από όπου ξεκινησαμε τίνει να καταλήξει αλλού και δεν θα μας φτάνουν μετά ούτε 10 trοmaktika να γράφουμε!
Σας ευχαριστώ πολύ
Οδηγός ΕΘΕΛ
Παναγιώτης Αλ.