tromaktiko: Μην κρίνεται μόνο από την βιτρίνα

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Μην κρίνεται μόνο από την βιτρίνα



Με αφορμη τα οσα γραφονται για Υπαλληλους , Δημοσιου, ΔΕΚΟ, Ιδωτικους ,Ελευθερους επαγγελματιες κλπ
Πριν απο καποια χρονια πηγα σε μια τραπεζα για καποια υποθεση μου. Μια πολυ εξυπηρετικη υπαλληλος ανελαβε να την διεκπεραιωση. Αρχισε να συμπληρωνει τα στοιχεια μου στην αιτηση. Οταν ρωτησε επαγγελμα και τις ειπα που εργαζομαι μου ειπε "Α ειστε πολυ καλα εκει" . Η απαντηση μου ηταν οτι "αν ρωτησει τους συναδελφους μου οι περισσοτεροι θα πουν οτι μακαρι να δουλευαν στην τραπεζα γιατι εκει ειναι πολυ καλα." Μετα απο μια μικρη συζητηση που ειχαμε στο τελος συμφωνησε οτι παντα κρινουμε επιφανειακα . Παντα βλεπουμε μονο τα καλα της αλλης δουλειας μιας και δεν γνωριζουμε τα προβληματα που υπαρχουν απο πισω. Να αναφερω και ενα αλλο περιστατικο. Πριν σπο σχεδον 30 χρονια εκανα πρακτικη ασκηση απο τα ΚΑΤΕΕ τοτε (τα σημερινα ΤΕΙ) στην ΔΕΗ της περιοχης μου. Σε καποια κακοκαιρια υπηρχε διακοπη ρευματος σε ενα ορεινο χωριο. Η βλαβη ηταν εξω απο το χωριο σε σημειο που ειχε τοσο αερα που με δυσκολια μπορουσες να σταθεις. Και ομως δυο εναεριτες δεμενοι με σχοινια που τους κρατουσαμε κοντρα εμεις απο κατω γιατι τους γυριζε ο αερας γυρω απο τον στυλο ανεβηκαν και εφτιαξαν την βλαβη δινοντας ρευμα στο χωριο . Μετα απο δυο χρονια ο ενας απο του δυο ανημερα Χριστουγεννα το βραδυ σκοτωθηκε την ωρα που προσπαθουσε μεσα στη βροχη να αποκαταστησει βλαβη που ειχε βγαλει εκτος λειτουργειας τους πομπους της τηλεορασης. Και κατι τελευταιο υπαρχει ενα μεγαλο διωτικο εργοστασιο στην περιοχη μου . Πολλοι ζηλευουν αυτους που δουλευουν σ αυτο για τους μισθους που παιρνουν που ειναι πολυ καλιτεροι και απο αρκετες ΔΕΚΟ , για τις συνταξεις και το εφαπαξ που παιρνουν οταν φευγουν . Αν δουν ομως τις συνθηκες που δουλευουν και αν αναλογιστουν ποσοι φτανουν στην συνταξη δεν ξερω αν θα πρεπει να τους ζηλευουν. Στα 55+ χρονια η ζωη με διδαξε να μην βλεπω μονο την βιτρινα .
Αν μια δουλεια δεν την ζησεις δεν μπορεις να την κρινεις...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!