πως προφανώς δεν έχει δουλέψει ΠΟΤΕ σε ένα τηλεφωνικό κέντρο. Ο κύριος προφανώς πιστεύει πως οι υπάλληλοι ενός τηλεφωνικού κέντρου κάθονται στα ωραιότατα γραφεία τους, πίνουν το καφεδάκια τους, κάνουν τη κουβεντούλα τους και όποτε θυμηθούν παίρνουν και κανένα τηλέφωνο να πουλήσουν και κάτι...
Ε λοιπόν τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά. Αρχικά θα ήθελα να αναφέρω πως κατά το παρελθόν υπήρξα υπάλληλος διαφόρων εταιριών αυτού του κλάδου και μπορώ να έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο. Ξεκινώντας λοιπόν να πούμε πως το 30% του προσωπικού αυτών των εταιριών αποτελείται από φοιτητές που προσπαθούν να δουλέψουν παράλληλα με τις σπουδές τους και εξυπηρετούνται από το ωράριο αυτών των εταιριών και το υπόλοιπο 70% από μεγάλης ηλικίας γυναίκες (συχνά και χαμηλής μόρφωσης) που δεν μπορούν να βρούν κάποια άλλη δουλειά!!! Δεύτερον θα ήθελα να αναφέρω πως σύμφωνα με μελέτες που έχουν πραγματοποιηθεί παγκοσμίως οι συνθήκες εργασίας σε ένα call center (τηλεφωνικό κέντρο) θεωρούνται από τις χειρότερες και θεωρείται μια από τις πιο δύσκολες δουλειές. (για τους δύσπιστους υπάρχουν στη διάθεση μου μελέτες που μπορώ να σας αποστείλω) Ενδεικτικά να αναφέρω πως ο κάθε εργαζόμενος δουλεύει σε ένα χώρο περίπου 80εκ. Χ 80εκ, για να σηκωθεί από τη θέση του για να πάρει ένα ποτήρι νερό ή να πάει να κάνει την ανάγκη του θα πρέπει να πάρει άδεια από τον προϊστάμενο του, ενώ ο χρόνος που θα κάνει χρονομετράτε και αφαιρείται από το χρόνο που έχει στη διάθεση του για διάλειμμα (20 λεπτά για το 8ωρο). Επιπλέον υπάρχει ένας ημερήσιος στόχος πωλήσεων και σε περίπτωση που δεν επιτευχθεί ο κάθε εργαζόμενος θα πρέπει να καθίσει παραπάνω ώρα (χωρίς φυσικά να πληρωθεί) έτσι ώστε να πραγματοποιήσει τις επιθυμητές πωλήσεις. Φυσικά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως τις περισσότερες φορές οι υπάλληλοι είναι χωρίς ασφάλεια, πολλές φορές χωρίς μισθό και πληρώνονται μόνο με βάση τις πωλήσεις τους, ενώ σε περίπτωση που είναι από τους τυχερούς και ασφαλίζονται δουλεύουν φυσικά με σύμβαση ορισμένου χρόνου (3μηνες ή 6μηνες) χωρίς σχεδόν ποτέ να γίνονται αορίστου ώστε να μην δικαιούνται αποζημίωση σε περίπτωση απόλυσης κλπ. Μπορώ να πω ακόμα πάρα πολλά για τις συνθήκες εργασίας αυτής της δουλειάς όμως κλείνοντας θα ήθελα να πω πως καλό θα ήταν να μην κρίνουμε μια δουλειά όταν δεν έχουμε δουλέψει οι ίδιοι και δεν έχουμε προσωπική πείρα και δεύτερον αν κάποιος άνθρωπος έχει ανάγκη για δουλειά θα κάνει ότι βρει και κανένας δεν έχει δικαίωμα να κατηγορεί αυτούς τους ανθρώπους.
Υ.Γ. Σας αποστέλλω συνημμένη μια ενδεικτική φωτογραφία ενός τηλεφωνικού κέντρου