tromaktiko: Απαντηση στο Πως να διωξετε ενα πελατη

Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Απαντηση στο Πως να διωξετε ενα πελατη



Ασχετα με το συγκεκριμενο καταστημα,θα ηθελα να ενημερωσο τον κυριο οτι η χρεωση για ελεγχο ισχυει στα περισοτερα καταστηματα σερβις Η/Υ.
Και για να το καταλαβετε πιο καλα σας δινω ενα παραδειγμα.
Εγω σαν τεχνικος στο καταστημα που δουλευω απο το πρωι ξεκιναω να φτιαχνω οτι ερχεται χαλασμενο. Σπαταλωντας πχ μια ωρα για να καταληξω στο τι εχει παθει η οθονη σας αν τελικα δεν επιλεξετε να την επισκευασετε εχω χασει μια ωρας δουλειας.
Αν στο 8 ωρο μου δω 8 τετοιες περιπτωσεις χασαμε μια μερα δουλειας απλα κοιτωντας.
Το λαθος για μενα ειναι οτι δν ενημερωθηκατε για το συγκεκριμενο κοστος.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!