1) http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09/laptop-multirama.html
2) http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09/vodafone_8894.html
Σας αποστέλλω και εγώ την ιστορία μου για την απίστευτη ταλαιπωρία που υφίσταμαι εδω και 20 μέρες, μετά την απόπειρα που δυστυχώς έκανα να παραγγείλω απο το online καταστημα της Vodafone, που να μου κοβόταν τα χερια. Βοήθεια κανείς ή μήπως έχω εγώ λάθος?
Στις 15/09/2010 πραγματοποίησα αγορά κινητού τηλεφώνου με σύνδεση στο on line κατάστημα της Vodafone. Η συσκευή που παρήγγειλα ήταν το iphone 4 . Στις 21/09/2010 παρέλαβα από την εταιρεία courier Speedex το πακέτο που περιείχε το τηλέφωνο, την κάρτα sim, καθώς και τα σχετικά έγγραφα που έπρεπε να υπογράψω για να επιστραφούν στην εταιρεία.
Όταν άνοιξα την συσκευασία του τηλεφώνου και επιχείρησα να το θέσω σε λειτουργία αυτό δεν άνοιξε ποτέ. Το πήγα σε ένα κατάστημα Vodafone τ για να το κοιτάξουν μήπως δεν έκανα εγώ κάτι σωστά. Όντως και εκεί μου είπαν ότι το τηλέφωνο έχει πρόβλημα και πρέπει να το επιστρέψω. Τηλεφώνησα στην Vodafone και μου είπαν ότι πρέπει να σταλεί στο σέρβις για να ελεχθεί το πρόβλημα.
Η εταιρεία που έχει αναλάβει το σέρβις της Vodafone ονομάζεται Arvato με την οποία επικοινώνησα και μου απήντησαν ότι θα στείλουν κούριερ να παραλάβει το τηλέφωνο για να διαπιστώσει το πρόβλημα. Στην τηλεφωνική επικοινωνία επίσης ρώτησα με ποιόν τρόπο γίνεται η αντικατάσταση του κινητού και μου απάντησαν ότι δίνεται νέα συσκευή με νέο imei. Τους επισήμανα ότι νέα συσκευή σημαίνει νέα συσκευασία σφραγισμένη με πλαστικό νάιλον έτσι όπως έχει βγει από το εργοστάσιο παραγωγής αλλά μου απάντησαν ότι OXI νέα συσκευή αντικατάστασης σημαίνει ότι θα μου στείλουν το κουτί που τους έστειλα πίσω με τα παρελκόμενα με μια νέα συσκευή κλεισμένη σε σακουλάκι. Τους ξαναεξήγησα ότι το κινητό ήταν Dead on arrival και η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να μου δώσει νέα κλειστή συσκευασία προϊόντος και όχι κάποια σε σακουλάκι.. μου ανταπάντησαν ότι αυτή την πολιτική εφαρμόζουν και ότι άλλο χρειαστώ να επικοινωνήσω με την Vodafone. Επικοινωνώ με το on line κατάστημα τους εξηγώ τα παραπάνω και ότι δεν θα δεχτώ να πάρω μια συσκευή σε σακουλάκι και με καθησυχάζουν ότι θα μου στείλουν όντως νέα συσκευασία αρκεί να βγει το πόρισμα του σέρβις ότι είναι ελαττωματικό.
Στις 29/09/2010 τηλεφωνώ στο σέρβις για να δω την τύχη του κινητού και μου απαντούν ότι το τηλέφωνο είναι ελαττωματικό και πρέπει να αντικατασταθεί. Τους λεώ να επικοινωνήσουν με το On line κατάστημα για να συνεννοηθούν και να μου στείλουν όπως μου υποσχέθηκαν νεα σφραγισμένη συσκευή. Μετά την επικοινωνία που είχαν on line κατάστημα και Arvato μου τηλεφωνούν από την πρώτη και μου λένε ότι η πολιτική της εταιρείας άλλαξε και δεν μπορούν να στείλουν νέα σφραγισμένη συσκευή αλλά μόνο στο κουτί που τους έστειλα να μου βάλουν μια νέα συσκευή σε σακουλάκι. Τους απάντησα ότι επειδή δεν γνωρίζω την προέλευση αυτής της συσκευής συσκευασμένης με τέτοιο τρόπο και επειδή το κινητό δεν δούλεψε καθόλου στα χέρια μου είναι υποχρεωμένοι να μου στείλουν όμοια συσκευασία με αυτή που παρέλαβα την πρώτη φορά. Αρνήθηκαν και μου είπαν ότι το μόνο που μπορεί να κάνει η εταιρεία είναι αυτό. Τους απάντησαν τότε ότι επειδή είναι αναφέρετο δικαίωμα μου να μην δεχθώ συσκευή που προέρχεται από κατάστημα σέρβις σφραγισμένη σε σακουλάκι ότι θέλω να υπαναχωρήσω από το συμβόλαιο. Μου είπαν θα ενημερώσουν την ανωτέρω τους και θα με ξανακαλέσουν.
Στις 30/09/2010 επικοινωνεί μαζί μου μια υπεύθυνη με γλυκιά φωνούλα η οποία που επανέλαβε ότι δεν μπορεί να μου αποσταλεί νέα σφραγισμένη συσκευασία με συσκευή γιατί έτσι είναι η πολιτική της Vodafone της Arvato και της Apple. Της απαντώ και εγώ ότι αφού δεν μπορεί να γίνει αυτό και εγώ από την μεριά μου δεν μπορώ να εμπιστευτώ κάτι μου έρχεται από κατάστημα σέρβις σε συσκευασία σακούλας και ότι δεν έδωσα στον αέρα τα λεφτά μου, αλλά για κάτι που να μου δίνει την βεβαιότητα και την σιγουριά ότι είναι απευθείας από το εργοστάσιο. Από την στιγμή που αυτό βγήκε ελαττωματικό και δεν το αλλάζετε με ακριβώς ίδια συσκευασία τότε θέλω να υπαναχωρήσω από το συμβόλαιο που υπέγραψα και να μου επιστραφούν τα λεφτά μου. Μου απάντησε ότι δεν γίνεται με τίποτα να επιστραφούν τα λεφτά μου γιατί άνοιξα το τηλέφωνο .της απάντησα πως θα γινόταν να δώ ότι δεν δουλεύει το τηλέφωνο αν δεν το άνοιγα κτλ κτλ. Της τόνισα το πδ 3043/2002, και ότι είναι δικαίωμα μου να υπαναχωρήσω από την στιγμή που νοιώθω ότι θίγονται τα δικαιώματα μου, και η προσωπική μου ηρεμία ως καταναλωτής με τα ελαττωματικά προϊόντα που πουλάνε, και την αναστάτωση που επιφέρουν. Μου ξανατόνισε ότι λεφτά πίσω δεν παίρνω με τίποτα να το σκεφτώ καλύτερα και πιο ήρεμα για να δεχτώ αυτό που μου προτείνει και της είπα τότε ότι θα διεκδικήσω το δικαίωμα μου αυτό της υπαναχώρησης με την βοήθεια των οργανώσεων προστασίας καταναλωτών. Να επισημάνω ότι την νέα σύνδεση τηλεφώνου δεν την ενεργοποίησα καθώς περίμενα να δώ την εξέλιξη με το κινητό. Eστειλα λοιπόν χθες την αιτηση υπαναχωρησης απο το συμβόλαιο απο την στιγμή που δεν μου αλλάζουν την συσκευή με κανούρια σφραγισμενη σε συσκευασία....και σήμερα με παιρνουν τηλ να με ενημερώσουν οτι ενεργοποιούν την σύνδεση μου ενω μου είχαν πει οτι μπορώ εγώ να την ενεργοποιήσω οποτε θέλω.....ακούστε μαφιόζικους τροπους που βρίσκουν!!!
Τελικά ισχύουν οι νόμοι του κράτους ή των εταιρειών?