Πραγματοποιώντας τη διαδρομή Νέος Κόσμος – Φλοίσβος, στο πλαίσιο παρουσίασης του νέου συστήματος, ο κ. Βούγιας ανέφερε ότι πλέον ο χρόνος εκτέλεσης του συγκεκριμένου δρομολογίου μειώνεται στα 24 λεπτά, από τα 30 ή 32 που απαιτούνταν μέχρι σήμερα.
Σύμφωνα με τον ίδιο το σύστημα είναι πλέον έτοιμο να λειτουργήσει, ενώ – όπως είπε- μέσα στην επόμενη εβδομάδα, μόλις ολοκληρωθούν και οι τελευταίες ρυθμίσεις, το πράσινο κύμα θα δώσει στο τραμ μικρότερους χρόνους διαδρομών και επομένως περισσότερα δρομολόγια και περισσότερη αξιοπιστία.
Όσον αφορά στις περαιτέρω δράσεις για τη βελτίωση των υπηρεσιών του τραμ, όπως ανακοινώθηκε από το αρμόδιο υπουργείο, στις 15 Ιανουαρίου 2011 αναμένεται να λειτουργήσει λωρίδα αποκλειστικής διέλευσης ΜΜΜ στην Αρδηττού με στόχο την μεγιστοποίηση της ταχύτητας και την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.
Παράλληλα, προβλέπεται η σύνδεση του Πειραιά με το κέντρο και τα νότια προάστια, με επέκταση 5.6 χλμ. από το Ν. Φάληρο προς την Ακτή Ποσειδώνος (μονή γραμμή), που αναμένεται να αυξήσει την επιβατική κίνηση του τραμ κατά 25.000 επιβάτες την ημέρα. Σχεδιάζεται επίσης η επέκταση του τραμ από την Πλατεία Συντάγματος στην Πλατεία Αιγύπτου, καθώς και η επέκταση προς Χατζηκυριάκειο και Φρεαττύδα και προς Αργυρούπολη.
Την ίδια ώρα από τα τέλη περίπου του Σεπτέμβρη, λαμβάνει χώρα πιλοτικό πρόγραμμα δωρεάν διάθεσης ποδηλάτων στους επιβάτες ΜΜΜ στη Μαρίνα Φλοίσβου, πλησίον της στάσης τραμ Τροκαντερό, στο πλαίσιο προβολής του οικολογικού χαρακτήρα του μέσου. Έτσι, οι επιβάτες, επιδεικνύοντας το ακυρωμένο ενιαίο εισιτήριο της ίδιας μέρας, μπορούν να χρησιμοποιήσουν δωρεάν ένα ποδήλατο για 2 ώρες. Σημειώνεται ότι η πιλοτική φάση του προγράμματος θα διαρκέσει μέχρι τις 31/10, ενώ προβλέπεται η επαναλειτουργία του προγράμματος το Μάιο.
Από 1 Νοεμβρίου τέλος αναμένεται να ξεκινήσει η νέα υπηρεσία συνοδών, οι οποίοι θα επιβιβάζονται στα οχήματα, παρέχοντας πληροφορίες στους επιβάτες, ενώ με την παρουσία τους θα συμβάλλουν στην καταπολέμηση της λαθρεπιβίβασης.
www.leoforeia.gr