tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ "ΧΛΙΔΑΝΕΡΓΟΙ"

Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ "ΧΛΙΔΑΝΕΡΓΟΙ"



Καταρχήν, στον αναγνώστη που έγραψε πως "η γενιά των 700"δεν υπήρχε πριν την κρίση, θέλω να πω ότι κάνει μεγάλο λάθος.
Υπήρχε και παραυπήρχε και δεν έχει παρά να goglάρει απλά το "γενιά700".
Θα εμφανιστούν άπειρα άρθρα που γράφτηκαν πριν το 2008.
Από περιέργεια γκούγκλαρα και εγω το άρθρο- μήλον της έριδος και το βρήκα εδώ
http://g700.blogspot.com/2007/10/blog-post_20.html
άρα έχω δίκιο...
Ρωτώ επίσης:
Ολοι εσείς που απαντήσατε,ζείτε μόνοι?
Γιατί εγώ δε συζω, ούτε έχω αδέρφια ανύπαντρα να συγκατοικήσουμε.
Επιπροσθέτως, ζω και εργάζομαι (δυστυχώς) στην πρωτεύουσα.
Το πιο φτηνό ενοίκιο που έχω βρει είναι 350 ευρώ περίπου.
Με λογαριασμούς, κοινόχρηστα κτλ, φτάνω στο 500.
Εχω ένα θέμα υγείας που μου κοστίζει περί τα 80 ευρώ μηνιαιώς.
Αφαιρώ τη δόση του αυτοκινήτου που τη θεωρείτε πολυτελεια, αν και η επιχείρηση που εργάζομαι μετακόμισε κοντά στον Ασπρόπυργο (σόρι, δε με ρώτησαν) και δε γίνεται χωρίς μεταφορικό μέσο.
Αφαιρώ ΚΑΙ τις βενζίνες και φαντάζομαι ότι πάω στη δουλειά με συγκοινωνία της οποίας η μηνιαία καρτα μου κοστίζει περίπου 40 ευρώ.
Εχουμε και λέμε:
350(νοίκι) + 150 (λογαριασμοί) + 80 (ιατρικά) + 40 (μεταφορές) = 720 ευρώ.
Είμαι άνθρωπος και πεινάω, πρεπει και να φάω συμφωνούμε;
Αρα, φτάσαμε το μισθό μου (820 ευρώ) και με το παραπάνω, μαζί με το ότι πρέπει να λουστώ, ντυθώ (από τη λαική), βγω μια βόλτα.
Πιστεύω ότι στα μαθηματικά τα πήγα καλά, χωρίς να υπολογίσω κάποια φθορα στο σπίτι, κάτι εξτρά, ένα ζευγάρι παπούτσια, έναν οδοντίατρο και άλλα"περιττά".(όχι βαφτιστήρι η τρίημερο, η γλυκά για να δεχτώ ένα φίλο στο σπίτι, προς Θεού! )
Θα μου πεις - μην είσαι εντάξει, χρώστα νοίκια, χρώστα κοινόχρηστα, όλοι χρωστάνε.
Συγγνώμη, δεν το'χω.
ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΡΩΣΤΑΩ ΠΟΥΘΕΝΑ.
Θέλω να ζω αξιοπρεπώς με το μισθό μου, που τι ειρωνία- είναι ΠΟΛΥ πάνω από το βασικό.
Και δεν έχω καν οικογένεια.
Ξαναρωτώ: Ο γιαλός είναι στραβός, η εγώ σταβά αρμενίζω και θεωρούμαι "ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΜΕ ΤΗ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΑΜΠΑ" και πληρώνει το σουπερ μάρκετ του γιατί τους ντρέπεται???

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!