Οι αριθμοί που παρέθεσα ήταν οι αδιάψευστοι μάρτυρες . Το 2009 ( σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία) είχαμε 1.678 παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριου Χώρου από Τούρκικα Αεροσκάφη με αποτέλεσμα 237 εμπλοκές των ελληνικών αεροσκαφών στην προσπάθεια τους να υπερασπιστούν το Αιγαίο.
Το 2010 (μέχρι και το τέλος Σεπτέμβρη που έχουμε στοιχεία) οι παραβιάσεις ήταν σχετικά ανάλογες με αυτές του 2009. Συγκεκριμένα υπήρξαν 955 παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριου Χώρου με ποσοστιαία μάλιστα άνοδο των οπλισμένων τούρκικων σχηματισμών και οι εμπλοκές ήταν μόλις … 14 (δεκατέσσερις) !
Στην προσπάθεια της λοιπόν η κυβέρνηση να «θολώσει τα νερά» κατέφυγε στην τακτική της «διαρροής εγγράφου» προς την εφημερίδα «Ελευθεροτυπία» του πρώην διοικητή του υποστρατηγείου της Λάρισας (7 CAOC) και …. σημερινού Α/ΓΕΑ προς τον Αμερικανό διοικητή του αεροπορικού στρατηγείου της Σμύρνης, από το οποίο η κα Κ. Αδάμ που υπογράφει και το άρθρο καταλήγει στο συμπέρασμα ότι …. «προκύπτει ότι η τωρινή ανάκληση των ελληνικών αναχαιτίσεων είχε δρομολογηθεί από το 2009».
Δεν θα ήθελα να αντιπαρατεθώ με την καλή δημοσιογράφο και την εφημερίδα αφού είναι τοις πάσι γνωστό ότι στα άρθρα των εφημερίδων υπάρχουν ορισμένες φορές …. «αναχαιτίσεις» και «εμπλοκές» παρόμοιες μ` αυτές που διαδραματίζονται πάνω από το Αιγαίο!
Απαντώ λοιπόν ευθέως στα κυβερνητικά στελέχη που μέσα στο πανικό τους (παρεμπιπτόντως ,κακός σύμβουλος για αεροπόρο , αρχηγέ μου! Δεν συμφωνείς;), επιστράτευσαν νατοϊκά έγγραφα και το κυριότερο «χρωματίζουν» και «πολιτικοποιούν» τις ένοπλες δυνάμεις.
Το έγγραφο λοιπόν με ημερομηνία 13ης Μαΐου 2009 που αναφέρει η εφημερίδα (και εντέχνως εκεί βασίζει όλο το άρθρο την προσπάθειά του να μας πείσει ότι από το 2009 και επί ΝΔ, είχαν …. δρομολογηθεί οι ανακλήσεις των ελληνικών αεροσκαφών) αναφέρει ότι : «…Το τελευταίο διάστημα η τουρκική πρόκληση έχει φτάσει σε μάλλον επικίνδυνο σημείο, με τα τουρκικά αεροσκάφη να υπερίπτανται των ελληνικών νήσων, απέναντι στην οποία η Ελλάδα αντέδρασε με προσεκτικό και υπεύθυνο τρόπο. Επιπροσθέτως, σε μια επιπλέον ένδειξη καλής θέλησης, προκειμένου να μετριαστούν οι εντάσεις, οι ελληνικές αρχές επανεξέτασαν την πολιτική χαρακτηρισμού (σ.σ. των τουρκικών αεροσκαφών) ως Χ-Ray (σ.σ. ύποπτα-εχθρικά) και έχουν κατά την άποψή τους πράξει μια λειτουργική λύση…».
Εάν λοιπόν εξετάσουμε τα ΕΠΙΣΗΜΑ στοιχεία του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας θα προσέξουμε ότι τον συγκεκριμένο μήνα ,Μάιο 2009 , (για λόγους όμως , που άπτονται των στρατηγικών και διπλωματικών κινήσεων και που δεν θα ήταν φρόνιμο να αναφερθούν απ` αυτό εδώ τον χώρο του μπλοκ), υπήρξε μια …. «Επανεξέταση» (αν θέλετε να το ονομάζετε έτσι) των Χ-Ray. Αλλά ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΗΝΑ !
Παραθέτω κατωτέρω τον επίσημο πίνακα όπου ξεκάθαρα αποδεικνύεται του λόγου το αληθές. Ο Μάιος του 2009 παρουσιάζει μείωση (μόνο 8 εμπλοκές). Αλλά τον επόμενο μήνα οι εμπλοκές είναι 25 , τον μεθεπόμενο 33 και ούτω καθεξής.
Αμέσως μετά τις εκλογές όμως του 2009 και με τη νέα κυβέρνηση της χώρας, οι αριθμοί είναι ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΙ στο κατά πόσο διασφαλίζεται η ακεραιότητα της ελληνικής κυριαρχίας και εάν υπάρχει (και με εντολή ποιου;) ένδειξη πρόθεσης υποχώρησης και παραχώρησης κυριαρχίας!
Οι μηνιαίες εμπλοκές των ελληνικών αεροσκαφών πάνω από το Αιγαίο ξαφνικά μειώνονται σε ….. 5, 4, 0, 1, 0 και ούτω καθεξής. Αποτέλεσμα; Στις 955 παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριου Χώρου από τα Τουρκικά αεροσκάφη για το εννεάμηνο του 2010 να υπάρξουν μόλις …. 14 (δεκατέσσερις) εμπλοκές!
Αρνητικό Ιστορικό Παγκόσμιο ρεκόρ ….. «προστασίας των κυριαρχικών δικαιωμάτων μιας χώρας»!
Αυτή είναι η Αλήθεια! Αυτή που εξάγεται από τους αριθμούς και όχι από την αποσπασματική αναφορά μιας παραγράφου σε κάποιο έγγραφο , ….. στην προσπάθεια συγκάλυψης και παραπληροφόρησης ( και δεν αναφέρομαι ex silentio στην εφημερίδα , όσο στα κυβερνητικά στελέχη , εκ των οποίων κάποια , δυστυχώς, με στολή).
www.politis-gr.com/