tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ "Καταγγελία προς Πλαίσιο"

Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ "Καταγγελία προς Πλαίσιο"



Διαβάζοντας το αντίστοιχο άρθρο συνειδητοποίησα ότι έχουμε ακριβώς το ίδιο μοντέλο λάπτοπ φίλε μου αναγνώστη που καταγγέλεις το Πλαίσιο και μάλιστα το έχουμε αγοράσει και την ίδια περίοδο!
Και σαν να μην έφτανε αυτό έιχα και ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και την ίδια αντιμετώπιση! Ξαφνικά η οθόνη κρασάρισε και υποθέτωντας ότι ήταν πρόβλημα της κάρτας γραφικών το πήγα στο service της Στουρνάρη και σε χρόνο dt με κάλεσαν και που είπαν ότι πρέπει να! αλλάξουν την κάρτα γραφικών και έπρεπε φυσικά να πληρώσω 400 ευρώ!!! Ευτυχώς που δεν τα πλήρωσα.....το πήρα πίσω....ρώτησα ειδικούς εκτός πλαισίου και μου είπαν ότι δεν είναι αυτό το θέμα.. Αφού μίλησα με τον διευθυντή του καταστήματος της αντίστοιχης περιοχής και του εξήγησα τα απανωτά προβλήματα που παρουσιάζει κατά καιρούς με διαβεβαίωσε ότι θα έχω μία έκπτωση λόγω όλων αυτών. Το αποτέλεσμα ήταν να μην πληρώσω τίποτα απολύτως, να μου αλλάξουν μητρική, και μετά απο ένα μήνα......να συμβεί πάλι το ίδιο!!!!!!!!!! Μπορείς να φανταστείς λοιπόν φίλε μoυ τι έγινε στο σέρβις μετά από αυτό! Δηλαδή αν κάποιος είχε πληρώσει αυτά τα λεφτά θα τα έκλαιγε για τα καλά??? Επειδή έχω γίνει μόνιμη πελάτισσα εκεί μέσα για σέρβις με το συγκεκριμένο μοντέλο (3-4 φορές τον χρόνο), σε διαβεβαιώ ότι δεν ασχολούνται καν και η αλλαγή της μητρικής είναι πάντα η εύκολη λύση για όλα σε ένα λάπτοπ! Έπραξες άγια που δεν έδωσες αυτά τα λεφτά γιατί ξέρω κόσμο που τα έδωσε για Turbo-X και τα κλαίει τώρα...! Εγώ απλά δεν πρόκειται να ξαναγοράσω Turbo-X γιατί είναι επιβεβαιωμένο ότι έχουν πολλά προβλήματα λόγω της συναρμολόγησης τους (για να μην αναφέρω και την υπερθέρμανση τους....).

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!