tromaktiko: Απαντηση στο θεμα "Μας κοροιδευουν στο ΠΛΑΙΣΙΟ"

Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Απαντηση στο θεμα "Μας κοροιδευουν στο ΠΛΑΙΣΙΟ"



Θα ηθελα να απαντησω στον φιλο που προφανως ειναι λιγο προκατειλλημενος προς το ΠΛΑΙΣΙΟ γι αυτο και τα βλεπει ολα στραβα...Εγω απο την αλλη πλευρα ειμαι απο τους μονιμους πελατες του πλαισου και μπορω να πω οτι στις 99,99% φορες απο τις αγορες μου δεν ειχα ποτε προβλημα. (αγοραζοντας και απο το στοκ και απο τα καταστηματα). Πρεπει να καταλαβουμε οτι δεν ειναι δυνατον καθε φορα που θα υπαρχει ελλειψη ενος προιοντος στα καταστηματα να κατεβαινει και απο το site...ειναι αδυνατον να συμβει. Παρολα αυτα εγω τουλαχιστον δεν ειχα ποτε προβλημα αφου πρωι θα τηλεφωνουσα να μαθω σε ποιο καταστημα υπαρχει διαθεσιμοτητα και ολοι οι πωλητες δεν ειχαν προβλημα να αφιερωσουν χρονο σε μενα εστω και τηλεφωνικα...κι αφου εβρισκα που υπαρχει το συγκεκριμενο προιον επαιρνα τηλεφωνο και το εκλεινα για να περασω να το παρω.Δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι πιο λογικο και εξυπηρετικο απο πλευρας καταστηματος.

Και προφανως δεν ισχυει αυτο που λεει ο φιλος "Φέρνω τον πελάτη στο κατάστημα με κάθε τρόπο και ελπίζω να αγοράσει κάτι." γιατι αν ηταν ετσι δεν θα ηταν προθυμοι να σου απαντησουν τηλεφωνικως..αν υπαρχει κατι και που. Αυτα απο μενα,! δεν εχω κανενα κερδος ουτε απο το ΠΛΑΙΣΙΟ ουτε απο κανεναν απλα πρεπει πιστευω παντα να ακουγονται και οι 2 πλευρες για ενα θεμα.



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!