tromaktiko: ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΣΤΑ ΙΕΚ

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΣΤΑ ΙΕΚ



Καλησπέρα σας είμαι σπουδαστής σε δημόσιο ιεκ κ περιμένω εγώ και πολλοί άλλοι συνσπουδαστες μου τις υποτροφίες μας (750 ευρώ) εγώ εδώ και 8 μήνες ενώ αλλοι ακόμα περισσότερα.
Σήμερα ενημερώθηκα πως δόθηκαν χρήματα στο εθνικό κέντρο υποτροφιών άλλα δεν γνωρίζω εάν τα ιεκ χρηματοδοτούνται από εκεί.Πριν λιγο καιρό που είχα καλέσει στον οεεκ για να ρωτήσω, η υπάλληλος με ειρωνευόταν.Αφου την ρώτησα αν γνωρίζουν κάτι κ μου ειπε ενα ξερο οχι!
Οταν ρωτησα πότε να ξανακαλεσω μου απάντησε και αύριο κ μεθαύριο....μας κοροϊδεύουν όλοι.Το θέμα είναι γιατι?
Δεν τα δικαιούμαστε?
Δεν είμαστε σκουπίδια.Μπορει να σπουδάζουμε σε ιεκ αλλά καταφέραμε κ με πολύ κόπο διεκδικήσαμε κάποιες υποτροφίες...



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!