tromaktiko: Αναφορά με σχετικά με την κακή ποιότητα υπηρεσιών των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛ.ΤΑ)

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Αναφορά με σχετικά με την κακή ποιότητα υπηρεσιών των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛ.ΤΑ)



Επειδή δυστυχώς όπως διαπιστώνετε κι εσείς, το φαινόμενο των ασυνείδητων ταχυδρομικών διανομέων έχει πλέον επεκταθεί, ορίστε μία φόρμα καταγγελίας την οποία μπορείτε να αντιγράψετε κι εσείς και να την προωθήσετε αναλόγως… Κι ως δια μαγείας, όλα τα προβλήματα σας θα επιλυθούν!

Προς τον κάθε αρμόδιο υπεύθυνο της ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) katanalotes@eett.gr στον αρμόδιο υπεύθυνο τον ΕΛ.ΤΑ service@elta-net.gr και το Διευθυντή του (ΚΤ) καταστήματος ΕΛ.ΤΑ *****.

***** ** Οκτωβρίου 2010

Θέμα: Επώνυμη Καταγγελία - Αναφορά με Αρ. Πρωτ. **** / 2010 , του ********, σχετικά με την κακή ποιότητα υπηρεσιών των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛ.ΤΑ) και ειδικά την απαράδεκτη συμπεριφορά των ταχυδρομικών διανομέων αυτών!

Καταγγελία - Αναφορά
Με την παρούσα επιστολή, διαμαρτύρομαι έντονα για τις κακές - κάκιστες υπηρεσίες των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛ.ΤΑ) και συγκεκριμένα του υποκαταστήματος ***** (μάλιστα υπάρχουν και πολλά σχετικά δημοσιεύματα στον τύπο που επιβεβαιώνουν την τραγική κατάσταση που βρίσκεται αυτό, καθώς επίσης και για τις κάκιστες υπηρεσίες τις οποίες προσφέρει)…

Συγκεκριμένα, έπειτα από τρείς, μέχρι σήμερα επισκέψεις - οχλήσεις μου (αυτή αποτελεί την τέταρτη κατά σειρά) στο κεντρικό υποκατάστημα της εν λόγω περιοχής, για την αναζήτηση του ταχυδρομικού διανομέα στην περιοχής ευθύνης με Ταχ. Κώδικα ***** και του προϊσταμένου αυτού, με σκοπό τη Θερμή Παράκληση η προσωπική μου αλληλογραφία κι εντυποδιανομή, να τοποθετείται - όπως άλλωστε είναι υποχρεωμένος - μέσα στο ανάλογο γραμματοκιβώτιο μου, το οποίο ευκρινώς και με κόκκινα έντονα γράμματα αναφέρει τα προσωπικά μου στοιχεία, αυτές αγνοήθηκαν κι επεσαν στο κενό!!!

Πέρα απ’ την αδιαφορία και το χλευασμό με την οποία αντιμετώπισαν τις υποδείξεις και την επίσκεψη μου στο χώρο τους, επιβεβαίωσα και την πλήρη ένδεια επαγγελματισμού η οποία διακατέχει ορισμένους καθώς ο υπεύθυνος των διανομέων με υποδέχτηκε πίνοντας τσίπουρο! και λέγοντας μου τι είναι αυτά που ψάχνω τώρα! επειδή προφανώς το αίτημα μου, του φάνηκε υπερβολικό και η ώρα που διατυπώθηκε αυτό, ήταν προχωρημένη… Ναι! Ήταν αργά πολύ για εκείνον… Κι εγώ ο αφελής, τόλμησα να τον επισκεφτώ(!) στις 13:00!!! Ενώ έπρεπε να μη τον ενοχλεί κανείς, επειδή! απλά ετοιμαζόταν να πάει σπίτι του την ώρα αυτή!!!..

Επί σειρά μηνών έχουν χαθεί κι εξακολουθούν να χάνονται και φυσικά δεν τα παρέλαβα ποτέ, προσωπικά - επείγοντα και μη - έγγραφα κι αλληλογραφία τόσο από την Ελλάδα, όσο κι απ’ το εξωτερικό… Υπήρξαν δε και περιπτώσεις που δέματα επεστράφησαν στη χώρα αποστολής, με την αιτιολογία, όπως ισχυρίστηκαν τα ΕΛ.ΤΑ, πως δε τα αναζήτησε ποτέ κανείς!!! Και διερωτώμαι αγαπητοί ταχυδρομείς… Από τη στιγμή που Δεν παρέλαβα ποτέ και Δεν τοποθετήσατε την ανάλογη ειδοποίηση, στην ειδική θυρίδα της εισόδου μου, πως περιμένετε και με πια λογική να αναζητήσω ! κάτι που ουδέποτε γνώριζα πως θα μου αποσταλεί; Μήπως να τα αναζητώ στις σκάλες… στην πυλωτή… στο γκαράζ… και στο χαλάκι της εισόδου ή οπουδήποτε αλλού σας έρθει η φαεινή ιδέα και σας εξυπηρετεί να τα τοποθετήσετε αυτά; Ζητώ συγγνώμη ταπεινά μα οι μαντικές μου ικανότητες δεν έχουν τόσο ανεπτύχθη(!) είναι ακόμη περιορισμένες. Ειλικρινά συγχωρέστε με για το ατόπημα αυτό…


Και καταλήγουμε στο σημερινό συμβάν, οπού πλέον ξεπέρασε και κάθε όριο ανοχής! Επιστρέφοντας στην οικία μου ανακάλυψα ένα ακόμη πεταμένο φάκελο (ως συνήθως) στην είσοδο αυτής… Μόνο που σήμερα, έκπληξη… Ήταν κι ανοιχτός!!! Όχι δεν είχε ξεκολλήσει… Είχε όλος ο φάκελος στο μήκος του σκιστεί!!! Με περιεχόμενο παρακαλώ εντολή πληρωμής και τα πλήρη στοιχεία μου εμφανή σ’ αυτή…

Ειλικρινά αδυνατώ ν’ αντιληφθώ… Είναι τόσο δύσκολο και κοπιαστικό να τοποθετήσετε την αλληλογραφία στα γραμματοκιβώτια των πολιτών όπως άλλωστε κατ’ επανάληψη έχετε ισχυριστεί; Κι αν ναι, αντ’ αυτού μπορείτε να κάνετε κάτι άλλο, εξίσου απλό… Να πάτε σπίτι σας!!! ΝΑΙ! Έτσι απλά. Είστε ή δεν είστε Υποχρεωμένοι κύριοι να κάνετε τη δουλειά σας; Με ποιο δικαίωμα και λογική τα προσωπικά μου δεδομένα γίνονται βορά στα χέρια του καθενός, με Δική σας και μόνο αποκλειστική υπαιτιότητα; Γιατί άραγε θα πρέπει να επωμίζομαι εγώ την οικονομική επιβάρυνση, των όποιων τόκων προκύπτουν, σε ανεξόφλητους λογαριασμούς, (κοινής ωφελείας κι όχι μόνο) εφόσον αυτοί δεν επιδόθηκαν ποτέ ή τοποθετήθηκαν σε σημεία που μπορούσαν πολύ εύκολα να χαθούν πλην του προσωπικού μου γραμματοκιβώτιου;;; Η κι ακόμη χειρότερα γιατί να παρακολουθώ ενεός, τον όποιο προσωπικό διασυρμό με τη λανθασμένη εικόνα του Αφερέγγυου επαγγελματία - καταναλωτή, η οποία δημιουργεί τριγμούς στην προσωπική κι επαγγελματική μου ζωή… Με Μόνο και Κύριο Υπαίτιο εσάς;;; (κάποιους από εσάς)… Ειλικρινά γιατί;;; Επειδή έτσι απλά έ! τυχε να είστε Ασυνείδητοι;;; Και να αδημονείτε μόνο για το αν και πόσο νωρίτερα θα επιστρέψετε στη θαλπωρή των γραφείων σας… Κι όχι για το αν και πόσο είστε ή όχι ευσυνείδητοι επαγγελματίες, όπως άλλωστε είναι κι υποχρέωση σας; Από πού άραγε εκβάλει η απείθεια αυτή; Και με τις ευλογίες και την ανοχή άραγε ποιών;

Δε θέλω να πιστέψω ειλικρινά, μιας και τα παραδείγματα ανάλογων συμπεριφορών αυξάνονται καθημερινά (μπορώ να προσκομίσω κι άλλα ονοματεπώνυμα πολιτών που αντιμετωπίζουν τα ίδια και χειρότερα προβλήματα), πως ακολουθείτε πλέον μία πάγια τακτική, με τις ευλογίες των προϊσταμένων σας, έτσι ώστε να στρέψετε τους πολίτες – καταναλωτές σε άλλες υπηρεσίες και φυσικά επί πληρωμή… Το απεύχομαι πραγματικά!

Κύριοι, απαιτώ την απηνή τιμωρία των ανεύθυνων - υπευθύνων διανομέων και μη, όπως επίσης αναμένω την ενυπόγραφη απαντητική σας επιστολή στην επώνυμη καταγγελία μου αυτή. Κλείνοντας να σας διευκρινίσω πως απαντήσεις του στυλ, ο αναφέρων διατυπώνει διάφορες γενικές καταγγελίες που δεν υποστηρίζονται από τεκμηριωμένα στοιχεία ή συγκεκριμένα παραδείγματα κακής ποιότητας υπηρεσιών... κ.α ή επιτροπή θα διενεργήσει προκαταρκτικές έρευνες στους αρμόδιους φορείς, προκειμένου να διαπιστώσει εάν υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία που να στηρίζουν τις καταγγελίες του αναφέροντα, μου είναι τελείως περιττές! Επί της ουσίας κάντε κάτι… Βελτίωση υπηρεσιών και επαγγελματισμό Απαιτώ!!!..

http://epiloyes.blogspot.com/
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!