Προς Τον Πρόεδρο της
ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΑΠΟΛΥΜΕΝΩΝ ΣΤΑΔΙΟΥ ΕΙΡΗΝΗΣ & ΦΙΛΙΑΣ
Αξιότιμε Κύριε Πρόεδρε,
Γνωρίζοντας όλα αυτά τα σημαντικά θέματα που συμβαίνουν στην πατρίδα μας και σας απασχολούν πολύ σοβαρά καθώς έχουν σχέση με το μέλλον και την ύπαρξή της, σας παρακαλούμε να διαθέσετε πέντε μόνο λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο σας και να διαβάσετε όσα ακολουθούν παρακάτω και αφορούν το δικό μας μέλλον και ύπαρξή καθώς και των οικογενειών μας.
Εργαζόμαστε τα τρία (3) τελευταία χρόνια στο ΣΕΦ, και έχουμε προσφύγει κατά του ΑΣΕΠ στο Συμβούλιο της Επικρατείας, για τους λόγους που θα διαβάσετε στο συνημμένο ιστορικό.
Στο διάστημα που ήσαστε Υπουργός Πολιτισμού, η τότε Διοίκηση του ΣΕΦ εκτελώντας τις αποφάσεις του ΑΣΕΠ , παρότι είχε προσφύγει και εκείνη με αίτηση ακυρώσεως κατά των αποφάσεων αυτών στο Συμβούλιο της Επικρατείας ξεκίνησε τη διαδικασία αναμόρφωσης των πινάκων κατάταξης διοριστέων και απορριπτέων.
Μέχρι να εκδικαστεί στο ΣτΕ η προσφυγή μας κατά του ΑΣΕΠ, ζητήσαμε και πήραμε από το Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά Ασφαλιστικά μέτρα μέχρις οριστικής αποφάσεως του ΣτΕ.
Στις αρχές του 2010 η νεοδιορισθείσα διοίκηση του ΣΕΦ, απέσυρε την αίτηση ακύρωσης στο ΣτΕ και ακολούθως ζήτησε την άρση των ασφαλιστικών μας μέτρων απ΄το Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά, πράγμα που πέτυχε στις 20.09.2010.
Παρά τις ομόφωνες αποφάσεις, του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου Εργαζομένων του ΣΕΦ καθώς και της ολομέλειας της Διοίκησης του Εργατικού Κέντρου Πειραιά, με τις οποίες μας στηρίζουν και ζητάνε να παραμείνουμε στην εργασία μας μέχρι την οριστική απόφαση από το ΣτΕ, η παρούσα Διοίκηση του ΣΕΦ, πραγματοποίησε νύχτα τη διαδικασία απόλυσης 33 εργαζομένων , την οποία κοινοποίησε στον καθένα από εμάς με Δικαστικό Επιμελητή στις 13.10.2010.
Κύριε Πρόεδρε,
Δεν ζητάμε εργασία χωρίς όρους και προϋποθέσεις .
Ζητάμε από εσάς να γίνεται κοινωνός του προβλήματός μας και αρωγός στην προσπάθειά μας να παραμείνουμε στην εργασία μας μέχρι να αποφασίσει οριστικά για την τύχη μας
ο Φυσικός Δικαστής που είναι το Συμβούλιο της Επικρατείας και όχι διορισμένες Διοικήσεις Φορέων και «Ανεξάρτητων Αρχών» που εξυπηρετούν μικροπολιτικά συμφέροντα και σκοπιμότητες.
Ευελπιστώντας στην κατανόηση του προβλήματός μας και στην πολύτιμη βοήθεια και συμπαράστασή σας.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ
----------------------------------------------------
Α. ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Ι. Δυνάμει της με αρ. 1/1Μ/2007 προκήρυξης πλήρωσης θέσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου προσωπικού του «ΣΤΑΔΙΟΥ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑΣ – Σ.Ε.Φ.», η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 56/29-03-2007 - τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ, προκηρύχθηκε η πλήρωση με σειρά προτεραιότητας 60 συνολικά θέσεων εργασίας.
Επιθυμώντας την πρόσληψή μας συμμετείχαμε στον εν λόγω διαγωνισμό, αποστέλλοντας εμπροθέσμως και σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στα κεφάλαια Β΄ και Γ΄ της εν λόγω προκήρυξης, αιτήσεις μας με συνημμένα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
Στη συνέχεια, το Ν.Π.Ι.Δ. με την επωνυμία «Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας -ΣΕΦ», κατόπιν αξιολόγησης όλων των υποβληθεισών αιτήσεων των υποψηφίων, κατάρτισε τους Πίνακες Κατάταξης (διοριστέων και απορριπτέων), οι οποίοι, αφού επικυρώθηκαν με το υπ’ αρ. 5 Πρακτικό της 76η Συνεδρίασης του Δ.Σ. του ΣΕΦ, στις 31-7-2007, εγκριθέντος του ως άνω Πρακτικού δυνάμει της με αρ. 36954/10-8-2007 απόφασης του Υφυπουργού Πολιτισμού, αναρτήθηκαν και απεστάλησαν στο ΑΣΕΠ προς έλεγχο νομιμότητας.
Με βάση τους ως άνω Πίνακες, κριθήκαμε διοριστέοι και αναλάβαμε καθήκοντα στις 01/11/2007. Από την ημέρα δε της πρόσληψής μας και μέχρι την 13-10-2010 εργαζόμαστε κανονικά στο ως άνω ΝΠΙΔ «ΣΕΦ» .
ΙΙ. Στις 28-11-2007 μας κοινοποιήθηκε, η με αρ. 2802/17-10-2007 απόφαση του Δ’ Τμήματος του ΑΣΕΠ, η οποία κρίνουσα επί της νομιμότητας σύνταξης των Πινάκων Κατάταξης, απεφάνθη α) να ανασυνταχθούν - αναμορφωθούν κατά τα διαλαμβανόμενα στο σκεπτικό της οι πίνακες κατάταξης, διοριστέων , απορριπτέων και ονομαστικών , όλων των κατηγοριών και κλάδων. και την εκ νέου ανάρτηση αυτών στο ΣΕΦ και στην έδρα της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοικήσεως. Την τελευταία αυτή, υπ’ αριθμ. 2802/17-10-2007 εκτελεστή απόφαση του ΑΣΕΠ, η οποία υπόκειται σε αίτηση ακυρώσεως, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 2 παρ. 8 του Ν. 3051/2002, προσβάλλαμε ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας και ζητάμε την ακύρωση της, για τους κάτωθι νομίμους και βασίμους λόγους .
Β. ΛΟΓΟΙ ΑΚΥΡΩΣΕΩΣ
1. Η προσβαλλομένη απόφαση δέχεται στο σκεπτικό της, εσφαλμένα και παρά το νόμο, μεταξύ άλλων, τα εξής:
«1. Αιτήσεις υποψηφίων δεν αποσφραγίσθηκαν, δεν εξετάσθηκαν και απορρίφθηκαν με τις ακόλουθες, μεταξύ άλλων, αιτιολογίες:
α. Ο φάκελος της αιτήσεως εστάλη με Εταιρία Courier.
β. Ο φάκελος της αιτήσεως εστάλη πριν την 4η-5-2007, ημερομηνία έναρξης υποβολής των αιτήσεων.
γ. Η σφραγίδα του ταχυδρομείου επί του φακέλου της αιτήσεως δεν είναι ευκρινής.
δ. Φάκελοι που εστάλησαν στο Α.Σ.Ε.Π.
Οι ανωτέρω αιτιολογίες δεν αποτελούν λόγους απόρριψης των συγκεκριμένων αιτήσεων. Ως εκ τούτου, αυτές πρέπει να εξετασθούν κατ' ουσία από την Επιτροπή και εφόσον οι συγκεκριμένοι υποψήφιοι αποδεικνύουν τα από την προκήρυξη απαιτούμενα προσόντα και προϋποθέσεις, πρέπει να καταταχθούν στους οικείους πίνακες κατάταξης.
Ειδικότερα, για τις αιτήσεις οι οποίες δεν φέρουν ευκρινή σφραγίδα ταχυδρομείου, η Επιτροπή οφείλει να συνεργασθεί με τα αντίστοιχα ταχυδρομικά γραφεία προκειμένου να διαπιστωθεί η ημερομηνία αποστολής των συγκεκριμένων φακέλων και εν πάση περιπτώσει, η αμφιβολία δεν πρέπει να αποβεί εις βάρος του υποψηφίου και να απορριφθεί η αίτησή του.
Ομοίως, οι αποσταλείσες αιτήσεις πριν την ημερομηνία ενάρξεως υποβολής αυτών πρέπει να γίνουν δεκτές, εφόσον αυτές υποβλήθηκαν σε χρόνο εγγύς του χρόνου ενάρξεως υποβολής των αιτήσεων και οπωσδήποτε μετά τη χρονολογία δημοσιεύσεως της ανακοινώσεως.
Περαιτέρω, ενόψει του ότι οι Εταιρείες Courier επιτελούν έργο ανάλογο προς αυτό των ΕΛ.ΤΑ. πρέπει οι αιτήσεις που εστάλησαν με Courier να γίνουν δεκτές, εφόσον αποδεικνύεται η χρονολογία αποστολής.
Τέλος, για τους φακέλους που εστάλησαν στο Α.Σ.Ε.Π., ως ημερομηνία υποβολής θα ληφθεί υπόψη η αναγραφόμενη στη σφραγίδα του ταχυδρομείου και όχι η ημερομηνία διαβίβασής τους από το Α.Σ.Ε.Π. στο Σ.Ε.Φ.».
Οι ανωτέρω κρίσεις της προσβαλλομένης είναι αντίθετες με το νόμο και τους όρους της Προκηρύξεως, διότι:
Στο κεφάλαιο Β΄ της Προκηρύξεως ορίζονται, μεταξύ άλλων:
α. «Η αίτηση απευθύνεται στο ΣΤΑΔΙΟ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑΣ (Σ.Ε.Φ.) και υποβάλλεται αποκλειστικά ταχυδρομικώς με συστημένη επιστολή, στη Ταχυδρομική Διεύθυνση: Λ. Εθνάρχου Μακαρίου, Τ.Κ. 185 47 ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ, τηλ. 210-4124024 (αρμόδια Σοφία Γκούζου).
β. «Την αίτηση υποβάλλει ο υποψήφιος ταχυδρομικώς με συστημένη επιστολή. Το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγιση του επισυνάπτεται στην αίτηση του υποψηφίου.»
γ. «Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα πέντε (15) ημερών και αρχίζει από την επομένη της τελευταίας δημοσίευσης της περίληψης της παρούσας προκήρυξης στον τύπο. Για την κατά τα ανωτέρω έναρξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων γίνεται δημόσια ανακοίνωση από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (Σ.Ε.Φ.) που αποστέλλεται στα τοπικά μέσα μαζικής ενημέρωσης και μεταδίδεται υποχρεωτικώς από τα κρατικά τοπικά ραδιοτηλεοπτικά μέσα. Σε κάθε περίπτωση η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων δεν μπορεί να αρχίσει πριν περάσουν δεκαπέντε (15) ημέρες από τη δημοσίευση της παρούσας προκήρυξης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως».
Δεδομένου δε ότι, η τελευταία δημοσίευση της Προκηρύξεως στον Τύπο (εφημερίδες «Η ΒΡΑΔΥΝΗ», «Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ» και «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ») έγινε την 3.5.2007, η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων άρχισε την 4.5.2007 και έληξε την 18.5.2007.
Λαμβάνοντας υπ΄ όψιν τους ανωτέρω, σαφείς και δεσμευτικούς, όρους της Προκηρύξεως, η Επιτροπή αποφάσισε ομόφωνα να απορρίψει, ως μη αποδεκτές, τις αιτήσεις οι οποίες δεν απευθύνονταν και δεν υπεβλήθησαν στο ΣΕΦ, όπως ανωτέρω προβλέπεται, αλλά σε άλλη Αρχή (και στο ΑΣΕΠ) καθώς και εκείνες οι οποίες δεν απεστάλησαν με τον ανωτέρω, ως αποκλειστικό προβλεπόμενο, τρόπο, αλλά με άλλους (π.χ. courier). Ειδικότερα για την τελευταία περίπτωση σημειώνεται ότι, μπορεί βέβαια οι ιδιωτικές εταιρείες παροχής «υπηρεσιών courier» να παρέχουν υπηρεσίες παρόμοιες με εκείνες των ΕΛΤΑ, δεν παρέχουν όμως τα ίδια εχέγγυα αξιοπιστίας, τα οποία παρέχουν τα ΕΛΤΑ και μάλιστα με τον προβλεπόμενο στην Προκήρυξη τρόπο αποστολής και υποβολής των αιτήσεων, δηλ. αυτόν της συστημένης επιστολής. Είναι επομένως προφανές ότι, στις περιπτώσεις αποστολής των αιτήσεων με courier δεν μπορεί να υπάρχει βεβαιότητα, σύμφωνα και με την αρχή της αντικειμενικότητας, σχετικά με την χρονολογία της αποστολής και είναι δυνατόν να εγερθούν αμφισβητήσεις ως το εμπρόθεσμο ή μη αυτών, δεδομένης και της αποκλειστικότητας του προβλεπόμενου στην Προκήρυξη τρόπου αποστολής (ταχυδρομικώς, με συστημένη επιστολή).
Αναφορικά δε με την περιλαμβανόμενη στην απόφαση σκέψη ότι «….εν πάση περιπτώσει η αμφιβολία δεν πρέπει να αποβεί εις βάρος του υποψηφίου και να απορριφθεί η αίτησή του» παρατηρείται ότι, ο υποψήφιος, γνωρίζοντας ότι, σύμφωνα με τον ανωτέρω όρο της Προκηρύξεως, το εμπρόθεσμό της αιτήσεώς του κρίνεται αποκλειστικά με βάση την ημερομηνία της ταχυδρομικής σφραγίδας, όφειλε να επιμεληθεί και να ελέγξει ο ίδιος την ευκρίνεια της σφραγίδας αυτής καθώς και ότι, σύμφωνα με την αρχή της χρήσης διοικήσεως και της αντικειμενικότητας, η αδυναμία αποδείξεως του εμπροθέσμου ορισμένων αιτήσεων δεν μπορεί να αποβαίνει εις βάρος των αποδεδειγμένα εμπρόθεσμων.
Τέλος αναφορικά με όσες αιτήσεις απεστάλησαν πριν από την ημερομηνία ενάρξεως της ανωτέρω προθεσμίας υποβολής των και απερρίφθησαν ως απαράδεκτες σημειώνεται ότι, σύμφωνα με τους ανωτέρω σαφείς όρους της προκηρύξεως και του νόμου, οι αιτήσεις υποβάλλονται εντός ορισμένης, αποκλειστικής, προθεσμίας και όχι οποτεδήποτε και συνεπώς εμπρόθεσμες αιτήσεις είναι δυνατόν να θεωρηθούν μόνον όσες εμπίπτουν στην προθεσμία αυτή. Τυχόν δε αποδοχή εκπρόθεσμων αιτήσεων θα καθιστούσε, σύμφωνα και με τις ανωτέρω αρχές, βάσιμες τις σχετικές αιτιάσεις όσων ετήρησαν τους σχετικούς όρους της προκηρύξεως. Άλλωστε, η κρίση της ως άνω αποφάσεως του ΑΣΕΠ περί του ότι πρέπει να γίνουν δεκτές όσες εκ των αιτήσεων απεστάλησαν «σε χρόνο εγγύς του χρόνου ενάρξεως της προθεσμίας» είναι παντελώς αόριστη και αντιφατική, επιπλέον δε το τασσόμενο αυτό «κριτήριο» είναι επισφαλές, καθώς δημιουργεί τον κίνδυνο να θεωρηθεί η Επιτροπή ότι μεροληπτεί υπέρ ορισμένων εκ των εκτός προθεσμίας υποβληθεισών αιτήσεων.
2. Η προσβαλλομένη απόφαση δέχεται στο σκεπτικό της, εσφαλμένα και παρά το νόμο, μεταξύ άλλων, τα εξής:
«2. Αιτήσεις υποψηφίων εξετάσθηκαν και απορρίφθηκαν με τις ακόλουθες, μεταξύ άλλων, αιτιολογίες:
α. Μη υπογραφή εκάστου φύλλου της αίτησης.
β. Μη υπογραφή εκάστου φύλλου της δήλωσης.
γ. Σώρευση αιτήσεων διαφορετικών κλάδων της κατηγορίας Υ.Ε.
Οι ανωτέρω αιτιολογίες δεν αποτελούν λόγους απόρριψης των συγκεκριμένων αιτήσεων. Ειδικότερα, αιτήσεις και υπεύθυνες δηλώσεις οι οποίες υποβάλλονται, είτε σε ένα φύλλο, είτε σε περισσότερα του ενός και φέρουν υπογραφή πρέπει να γίνονται δεκτές. Ως εκ τούτου, οι αιτήσεις αυτές πρέπει να επανεξετασθούν από την Επιτροπή και εφόσον οι συγκεκριμένοι υποψήφιοι αποδεικνύουν τα από την προκήρυξη απαιτούμενα προσόντα, πρέπει να καταταχθούν στους οικείους πίνακες κατάταξης.
Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με την προκήρυξη (Σελ. 1354) επιτρέπεται η σώρευση θέσεων διαφορετικών κλάδων της ίδιας κατηγορίας, ενώ απαγορεύεται, επί ποινή αποκλεισμού, η σώρευση θέσεων διαφορετικών κατηγοριών.
3. Υποψήφιοι που δηλώνουν περισσότερες από μια προτιμήσεις κλάδων της ίδιας κατηγορίας, εφόσον αποδεικνύουν τα από την προκήρυξη απαιτούμενα κατά περίπτωση προσόντα, πρέπει να κατατάσσονται στους πίνακες κατάταξης όλων των κλάδων που δηλώνουν. Στους συγκεκριμένους πίνακες πρέπει να προστεθούν στήλες από τις οποίες να προκύπτουν οι προτιμήσεις των υποψηφίων για έκαστη ειδικότητα, με τη σειρά που αυτές δηλώνονται στην αίτησή τους.»
Οι ανωτέρω κρίσεις της προσβαλλομένης είναι αντίθετες με το νόμο και τους όρους της Προκηρύξεως, διότι:
Στο Κεφάλαιο Β΄ της Προκηρύξεως προβλέπεται, μεταξύ των άλλων, ότι:
«Οι υποψήφιοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή για προκηρυσσόμενες θέσεις δύο διαφορετικών κλάδων της ίδιας κατηγορίας (ΠΕ ή ΔΕ). Στην περίπτωση αυτή θα εγγράψουν στο ίδιο έντυπο αίτησης της κατηγορίας που τους αφορά τους τίτλους σπουδών που κατέχουν στις αντίστοιχες θέσεις, συμπληρώνοντας ανάλογα και τις ενδείξεις των λοιπών προσόντων που διαθέτουν για τις θέσεις αυτές.
Οι υποψήφιοι που δηλώνουν συμμετοχή για προκηρυσσόμενες θέσεις πλέον των δύο κλάδων της ίδιας κατηγορίας (ΠΕ ή ΔΕ), επιτρέπεται να συνυποβάλουν δύο ή και περισσότερα έντυπα αιτήσεων συρραμμένα ώστε να αποτελούν ενιαίο σώμα, για τα οποία θα υποβάλλεται ένα και μόνο παράβολο. Η σειρά προτίμησης των θέσεων αυτών αναγράφεται από τους υποψηφίους στις παραπάνω έντυπες αιτήσεις, οι οποίες και θα αριθμούνται».
Από την σαφέστατη διατύπωση του ανωτέρω όρου της Προκηρύξεως δεν καταλείπεται αμφιβολία ότι, η σώρευση αιτήσεων για περισσότερες θέσεις διαφορετικών κλάδων, της ιδίας κατηγορίας επιτρέπεται μόνο για τις δύο, περιοριστικώς, αναφερόμενες κατηγορίες θέσεων, ήτοι την ΠΕ και την ΔΕ. Είναι σαφές ότι εάν η Προκήρυξη ήθελε να επιτρέψει την σώρευση αιτήσεων σε όλες τις κατηγορίες δεν θα ανέφερε μόνον τις δύο ανωτέρω. Η συγκεκριμένη διατύπωση δεν αφήνει αμφιβολίες ότι θέτει περιορισμό. Επομένως, η σώρευση αιτήσεων στην κατηγορία ΥΕ δεν είναι αποδεκτή και θα μπορούσε να προκαλέσει, σύμφωνα με τις ίδιες ανωτέρω αρχές, τις βάσιμες αιτιάσεις όσων υποψηφίων της κατηγορίας αυτής ορθώς δεν υπέβαλαν πολλαπλές αιτήσεις.
Εξ’ άλλου στο ίδιο ανωτέρω κεφάλαιο της Προκηρύξεως προβλέπεται, μεταξύ άλλων, ότι:
1) «Τα έντυπα των αιτήσεων (ΠΕ: 185Φ, ΔΕ: 187Φ, ΥΕ: 188Φ) διατίθενται:
α)Από την επιλογή του αρχικού menu «Υποδείγματα προκηρύξεων και εντύπων υποβολής αιτήσεων για διαγωνισμούς φορέων που ελέγχονται από το ΑΣΕΠ|» της ιστοσελίδας του ΑΣΕΠ (www.asep.gr).
β) από την κεντρική σελίδα της ιστοσελίδας www.kep.gov.gr και στην επιλογή Σύνδεσμοι, επιλογή «Ανεξάρτητες και άλλες αρχές», επιλογή «ΑΣΕΠ» - «Υποδείγματα προκηρύξεων και εντύπων υποβολής αιτήσεων για διαγωνισμούς φορέων που ελέγχονται από το ΑΣΕΠ»
γ) από την ιστοσελίδα του Σ.Ε.Φ. (www.sef-stadium.gr).
2) «Η αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 και η ανακρίβεια των δηλουμένων στοιχείων επισύρει τις προβλεπόμενες ποινικές και διοικητικές κυρώσεις».
3) «Όπου απαιτείται από την παρούσα προκήρυξη, είτε δήλωση προσόντος ή ιδιότητας ή κριτηρίου είτε δήλωση ανάληψης υποχρέωσης ή δέσμευσης, αυτό δηλώνεται στην αίτηση συμμετοχής όταν υπάρχει αντίστοιχη ένδειξη, διαφορετικά δηλώνεται με ξεχωριστή υπεύθυνη δήλωση κατά το άρθρο 8 του ν. 1599/1986».
Επίσης, στην επίσημη ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ (www. asep.gr), όπου παρέχονται τα έντυπα υποβολής των αιτήσεων, τονίζεται, μεταξύ άλλων, το εξής:
«Προσοχή: Όλα τα έντυπα πρέπει να συμπληρωθούν αφού πρώτα εκτυπωθούν οι σελίδες μπρος πίσω, όπως είναι το κανονικό έντυπο».
Από τα ανωτέρω, σε συνδυασμό με τις διατάξεις του ν. 1599/1986 και της υπ΄ αριθμ. ΔΙΑΔΠ/Α1/18368/2003 αποφάσεως του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης (με την οποία καθορίσθηκαν ο τύπος και το περιεχόμενο της υπεύθυνης δηλώσεως του άρθρου 8 του ν. 1599/1986) καθώς και τα γενικώς κρατούντα στη σύνταξη και κατάρτιση δηλωτικών και βεβαιωτικών (δημοσίων και ιδιωτικών) εγγράφων, ολόκληρο το κείμενο της υπεύθυνης δηλώσεως πρέπει να «καλύπτεται» από την υπογραφή του δηλούντος, η οποία πρέπει να τίθεται στο τέλος της δηλώσεως, σε περίπτωση δε κατά την οποίαν η δήλωση συντάσσεται σε περισσότερα του ενός φύλλα, επιπλέον και στο τέλος εκάστου φύλου, διαφορετικά δημιουργείται αβεβαιότητα ως προς την δεσμευτικότητα των μη «καλυπτομένων» από την υπογραφή του δηλούντος στοιχείων της δηλώσεως.
Από τα ανωτέρω αναλυτικώς παρατιθέμενα στοιχεία αποδεικνύεται ότι, η προσβαλλομένη απόφαση, με τις ανωτέρω παρατιθέμενες σκέψεις, κρίσεις και παραδοχές της, α) εξεδόθη κατ’ εσφαλμένη ερμηνεία και εφαρμογή των προαναφερομένων διατάξεων του νόμου και αρχών του δικαίου και των σύμφωνων με αυτές όρων της Προκηρύξεως, β) είναι αντικειμενικώς ανύπαρκτες οι προαναφερόμενες νομικές και πραγματικές καταστάσεις, οι οποίες ελήφθησαν υπ’ όψιν ως νόμιμες προϋποθέσεις κατά την έκδοσή της και γ) στερείται της επιβαλλομένης ειδικής και πλήρους (νόμιμης) αιτιολογίας